کمک ۱۰۰ میلیون ریالی استاندارچهارمحال و بختیاری به مردم غزه
کد خبر: 1439048
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

کمک ۱۰۰ میلیون ریالی استاندارچهارمحال و بختیاری به مردم غزه

گروه اجتماعی: استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم گلریزان برای کمک به مردم غزه ۱۰۰ میلیون ریال اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری 22 مردادماه در مراسم جشن گلریزان که برای کمک به مردم مظلوم غزه در ورزشگاه انقلاب شهرکرد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران  رساننده پیام عدالت محورانه به جهان به خصوص دنیای اسلام است.

وی جشن گلریزان را ابر رحمت دانست و گفت: ایرانیان از دیرباز بر این آیین همت داشتند که بخشی از آیین رحمت برگرفته از تاریخ اسلام است.

سلیمانی با اشاره به سوء‌ استفاده قدرت‎های خارجی از ابزارهایی مانند حقوق بشر و روابط بین‌الملل، اظهارکرد: هنوز در عربستان حق رای وجود ندارد و در بحرین نیز اکثریت مذهبی‎ها سرکوب می‎شوند.

استاندار به شهادت بیش از 2 هزار شهید و 10 هزار مجروح در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و افزود: در این مبارزه ناعادلانه زن، مرد، کودک با کم‌ترین امکانات ایستادگی کردند.

وی 25 درصد از شهدای فلسطین را کودکان و زنان بی‎دفاع در بمباران‎های ظالمانه دانست و گفت: امکاناتی همچون بهداشت، آب و دارو برای آنان وجود ندارد اما بازهم دست از دفاع و مقابله برنداشتند.

سلیمانی اظهارکرد: امید است ایستادگی زمینه‌ساز عدل اسلامی در فلسطین و نابودی اسرائیل، این غده سرطانی در منطقه شود.

سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) نیز در این آیین گفت: تجاوز اسرائیل باعث شده است انقلاب اسلامی در رابطه با فلسطین با یک موضوعیت در جهان اسلام مطرح شود.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال انکار موجودیت فلسطین است، افزود: به برکت خون شهدا امروز غزه دیگر مشکل عاریتی نخواهد داشت و این توان را دارند که به عنوان قدرت تولید باشند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در جنگ اخیر 700 نفر تلفات در اسرائیل وجود داشته است، اظهارکرد: اسرائیل حمله کرد که خود را مطرح کند ولی گنبد آهنی که میلیاردها برای آن هزینه کردند چقدر در برابر موشک‎های غزه توانایی داشت؟

وی با بیان اینکه امروز صدای مظلومیت فلسطین در همه جهان پیچیده است، گقت: ما امروز بر اساس آرمان امام و مسلمانی خود از مردم مظلوم غزه حمایت معنوی و مادی می‎کنیم.

به گزارش ایکنا، استاندار چهارمحتال و بختیاری در این مراسم 100 میلیون ریال به مردم غزه کمک کرد.

captcha