آغاز برنامه‌های هیئت‌های مذهبی استان همدان با تلاوت قرآن
کد خبر: 1463442
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

آغاز برنامه‌های هیئت‌های مذهبی استان همدان با تلاوت قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های هیئت‌های مذهبی استان همدان در محرم‌الحرام امسال در هیئت‌ها با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می‌شود.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه قرآنی ـ مردمی استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در راستای برگزاری جلسه هماهنگی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و هیئت‌های مذهبی این استان، گفت: مقرر شده است که در محرم امسال برنامه‌های هیئت‌ها با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت در قالب کیفی‌سازی آموزش قرآن برای هیئت‌های مذهبی و کاربردی کردن مفاهیم قرآن و آموزه‌های آن است، اظهار کرد: این هماهنگی از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان به همت شورای هیئت‌های مذهبی استان همدان و هماهنگی دارالقرآن الکریم این استان برگزار شده است.

سعیدی‌شکوه تصریح کرد: همچنین یکی از مؤسسات قرآنی استان با عنوان «منتظران حضرت مهدی(عج)» در نظر دارد در محرم امسال علاوه بر برگزاری دوره‌های قرآنی در مؤسسه‌اش در حرکتی نوین اقدام به برگزاری همزمان هیئت زنجیر‌زنی و سینه‌زنی از شب اول محرم تا روز سوم عاشورا کرده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی ـ مردمی استان همدان عنوان کرد: این روند در راه گسترش حدیث مشهور و متواتر پیامبر اسلام(ص) حدیث ثقلین است تا نمود و تبلور قرارگیری قرآن و اهل‌بیت(ع) در کنار یکدیگر را نشان دهیم.

captcha