شرکت بیش از هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن نیروی انتظامی لرستان
کد خبر: 2614232
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

شرکت بیش از هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن نیروی انتظامی لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون تربیتی و آموزشی عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان از برگزاری مسابقات حفظ یک جزء و سه جزء قرآن با شرکت هزار و صد نفر در نیروی انتظامی استان خبر داد.

یحیی سهیلی، معاون تربیتی و آموزشی عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: مسابقات حفظ قرآن‌ کریم در دو بخش حفظ یک جزء و سه جزء از هفته جاری در سطح مراکز نیروی انتظامی استان لرستان در سطح شهرستان‌های استان آغاز شده است.
وی از ثبت‌ نام هزار و صد نفر در این دوره از مسابقات ‌‌خبر داد و افزود: تاکنون در شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا، پل‌دختر، کوهدشت و دوره چگنی این آزمون حفظ برگزار شده است.
سهیلی اضافه کرد: آزمون مربوط به نیروی انتظامی شهرستان الشتر و دلفان نیز امروز، یازدهم آذر در حال برگزاری است و روز چهارشنبه، 12 آذر نیز آزمون مربوط به نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
معاون تربیتی و آموزشی عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: آزمون حفظ یک و سه جزء قرآن ویژه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز روز پنج‌شنبه، 13 آذرماه در سالن بصیرت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار خواهد شد و این برنامه به‌نوعی اختتامیه این دوره از مسابقات نیز هست.

captcha