۳۸۱ نفر در مسابقات حفظ قرآن نیروی انتظامی نمره قبولی کسب کردند
کد خبر: 2616278
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
در لرستان؛

۳۸۱ نفر در مسابقات حفظ قرآن نیروی انتظامی نمره قبولی کسب کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مسابقات حفظ قرآن ناجای لرستان در مجموع هزار و ۸۴ نفر ثبت‌ نام کردند که از بین آن‌ها ۷۱۶ نفر در آزمون مربوطه شرکت کردند و از بین آن‌ها ۳۸۱ نفر شامل ۲۸۵ نفر در بخش حفظ یک جزء و ۹۶ نفر در بخش حفظ سه جزء قبول شدند.

یحیی سهیلی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان در رابطه با مسابقات حفظ قرآن در ناجای لرستان گفت: این مسابقات قرآنی امسال در دو بخش حفظ یک جزء و حفظ سه جزء ویژه کارکنان نیروی انتظامی و همسران و فرزندان آنان طی هفته گذشته در همه شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در مجموع هزار و 84 نفر ثبت‌نام کردند که از بین آن‌ها 716 نفر در آزمون مربوطه شرکت کردند.

سهیلی اضافه کرد: از بین این 716 نفری که در آزمون حفظ قرآن شرکت کردند 381 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند که از این تعداد، 285 نفر در بخش حفظ یک جزء و 96 نفر در بخش حفظ سه جزء قبول شدند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان ادامه داد: اولین دوره آزمون حفظ قرآن در سال 92 در حفظ یک جزء قرآن برگزار شد و افرادی که موفق به حفظ یک جزء قرآن شده بودند امسال در صورت تمایل در بخش حفظ سه جزء شرکت داشتند.

captcha