راهپیمایی میلیونی اربعین؛ نشان‌دهنده پیوند امت اسلامی با اهل بیت(ع)
کد خبر: 2617589
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
حجت‌الاسلام ذوالفقاری بیان کرد:

راهپیمایی میلیونی اربعین؛ نشان‌دهنده پیوند امت اسلامی با اهل بیت(ع)

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان مرکزی گفت: عزاداری و راهپیمایی‌های اربعین حسینی، یک حرکت سیاسی و عبادی و نشان‌دهنده پیوند امت اسلامی با اهل بیت(ع)است.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی به‌مناسبت اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به اینکه  پیروان واقعی اباعبدالله الحسین(ع) هر سال از سال گذشته عشق و ارادت خود را بیشتر نثار این امام همام می‌کنند، اظهار کرد: عزاداری و راهپیمایی‌های اربعین حسینی، یک حرکت سیاسی و عبادی است و قطعا زیارتی که با مشقت همراه باشد اجرعظیمی دارد.

وی افزود: امسال این ارادت در راهپیمایی‌های عظیم کربلای معلی شکوهی به خود گرفت تا چشم دشمنان و کسانی که مدام از شبکه‌های غربی و ضد اسلام سعی بر تخریب چهره اسلام و عزاداری دینی شیعیان دارند کور شود.  

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن از تجمع عظیم و یکپارچه میلیون‌ها مسلمان برای بیان عشق و علاقه به پیشوا و سرور شهیدان جهان هراس دارد و از راه و دسیسه‌ای که برای تضعیف پیوند اهل بیت(ع) و امت اسلامی استفاده می‌کند بی‌نتیجه می‌ماند.  ‌

وی با بیان اینکه مسافران کربلا وجود معنوی خاندان رسالت را احساس می‌کنند، افزود: پیاده روی راه کربلا یک فرصتی است که باید نهایت استفاده را از آن برد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در پایان، اظهار کرد: سازش‌ناپذیری، صبر در مقابل ناملایمات، وفاداری به آرمان‌های شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از درس های اربعین حسینی است.

captcha