«وحید خزایی» قاری برتر مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان
کد خبر: 2671951
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

«وحید خزایی» قاری برتر مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: وحید خزایی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان رتبه نخست رشته قرائت را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با پایان یافتن رقابت‌های فینال پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، هیئت داوران این دوره از مسابقات وحید خزائی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت را به عنوان نفر اول این رشته معرفی کرد.

وحید خزایی، رتبه نخست پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در سال 1370 به دنیا آمد و کلاس پنجم بود که به طور حرفه‌ای قرائت قرآن کریم را آغار کرد و حالا قرائت قرآن را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و حضور مدام در جلسات قرآنی نزد اساتید و قاریان قرآن کشورمان دارد.
وی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال در اصفهان برگزار شد نیز رتبه نخست رشته قرائت را از آن خود کرد و پس از پشت سر گذاشتن آزمونی که به منظور انتخاب یک قاری از میان برگزیدگان دو دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بود به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان انتخاب شد.

یادآوری می‌شود، پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان اط 11 دی‌ماه آغاز شد و تا 14 دی‌ماه ادامه یافت. این مسابقات به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

captcha