خانه قرآن مرحوم «مختار تمسکی» افتتاح می‌شود
کد خبر: 2728029
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
فردا؛

خانه قرآن مرحوم «مختار تمسکی» افتتاح می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه قرائت قرآن کریم همراه با افتتاح خانه قرآن زنده‌یاد حاج‌مختار تمسکی از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم آران و بیدگل اصفهان، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسه قرائت قرآن کریم همراه با افتتاح خانه قرآن زنده یاد حاج مختار تمسکی از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم  آران و بیدگل اصفهان، فردا، 30 دی ماه، ساعت 19 برگزار می‌شود.

مرحوم مختار تمسکی، پیشکسوت قرآنی با 70 سال معلمی و آموزش در امر قرآن و تربیت قاریان برتر سال‌ها فعالیت داشته‌ و محل سکونت ایشان وقف مهد قرآن شده است.

تربیت بیش از 200 شاگرد

جلالی افزود: مرحوم مختار تمسکی در 70 سال زندگی قرآنی خود توانست بیش از 200 شاگرد عالی قدر تربیت کند که در این مراسم تمام شاگردان او حضور خواهند داشت.

برگزاری محفل انس با قرآن در خانه مرحوم مختار تمسکی

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم آران و بیدگل اصفهان با بیان این مطلب ادامه داد: در کنار افتتاح این خانه قرآن، محفل انس با قرآن نیز در خانه مرحوم مختار تمسکی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف، ترویج فرهنگ وقف و قدرشناسی از مقام این استاد فاخر است که با حضور آیت الله موسوی، امام جمعه شهر و شاگردان مرحوم برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، قدردانی از مقام مرحوم مختار تمسکی، چهارمین مراسم تجلیل شخصیت و پیشکسوت قرآنی است که از سوی موسسه صورت می‌گیرد.

captcha