اولین هم‌اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه برگزار می‌شود
کد خبر: 2991670
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

اولین هم‌اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: اولین هم‌اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه با موضوع تعیین مرزهای اخلاق و مشاوره در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مقدمی، با اعلام این مطلب گفت: اعزام استاد اخلاق و مشاور به مدارس علمیه سراسر کشور از جمله برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه بوده و در این راستا به صورت مرتب اساتیدی از قم به استان‌های مختلف کشور در طول سال اعزام می‌شوند.
مدیر دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، افزود: با توجه به این مهم و در راستای ساماندهی امور اعزام، ایجاد وحدت رویه بین اساتید دو گروه، اتحاد در هدف و اتفاق نظر، جلسه هم‌اندیشی با حضور اساتید اخلاق و مشاوران حوزه برگزار می‌شود.
وی تعیین مرزهای اخلاق و مشاوره را  موضوع اصلی این هم‌اندیشی اعلام کرد و گفت: در این جلسه هم‌اندیشی بیش از 50 نفر از اساتید اخلاق و مشاوره حوزه‌های علمیه حضور خواهند داشت.
مقدمی، ادامه داد: موضوع اصلی این جلسه توسط حجج اسلام والمسلمین رضا امیری، رضا اکبری، مجتبی رضایی ،حسن انصاری وابوالحسن حقانی مورد بررسی قرار گرفته و اساتید حاضر نیز نظرات خود را بیان خواهند کرد.
مدیر دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: خروجی و ماحصل این نشست در قالب مصوبه‌ای قابل اجرا خواهد بود.
وی با بیان اینکه این جلسه هم‌اندیشی ساعت 8 صبح سه‌شنبه 26 اسفندماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه به همت معاونت تهذیب و با همکاری مرکز آموزش‌های مهارتی، مدیریتی دانش‌آموختگان معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه در قم، صفائیه کوچه 23 پلاک 11 مرکز  بیان برگزار می‌شود.

captcha