ویژه‌برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع شاخص خدابنده برگزار می‎شود
کد خبر: 3103271
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

ویژه‌برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع شاخص خدابنده برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از برگزاری ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه (س) در بقاع شاخص این شهرستان خبر داد.


حجت‎الاسلام حسن رضامحمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: درباره بزرگی قداست و عظمت حضرت فاطمه (س) علمای بزرگ دین سخنان بسیاری گفته و نوشته‎اند و ناگفته پیداست که ایشان نمونه و مصداق بارز «کوثر» و تعابیر بی‎شمار قرآن کریم درخصوص ایشان است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) جامع تمامی کمالات بوده و بی‌‏تردید هر کس به ایشان بیشتر نزدیک شود، می‎تواند ذره‎ای از کمالات این بانوی بزرگوار را در خود پدیدار کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده، تصریح کرد: به طور قطع حضرت فاطمه (س) برترین الگوی حق طلبان بوده و می‎تواند در هر دوره و زمان از تاریخ، سخن تازه‎ای برای گفتن داشته باشد.

حجت‎الاسلام محمدی عنوان کرد: به دلیل ویژگی شخصیتی برجسته و بی‎پایان ایشان، این دستگاه فرهنگی در ایام ولادت دخت رسول مکرم اسلام در نظر دارد ویژه برنامه‎های مختلفی را اجرا کند تا بدین وسیله شاید ذره‌ای از وجود بی‎مانند ایشان را در میان افکار عمومی تبیین کند.

وی گفت: ویژه‌‎برنامه ولادت حضرت فاطمه (س) در بقاع شاخص شهرستان خدابنده به ویژه در حرم قیدار نبی (ع) در روز میلاد ایشان برگزار می‌شود.

captcha