مادران شهدا و همسران جانبازان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3133146
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
در جشن میلاد کوثر؛

مادران شهدا و همسران جانبازان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

گروه اجتماعی: مادران شهدا و همسران جانبازان چهارمحال و بختیاری با برگزاری جشن میلاد کوثر و مراسم تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت که به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در شهرکرد برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‎الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی شهرستان بروجن شام‌گاه 23 فروردین‌ماه در این آئین که به‌همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن تختی شهرکرد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به‌عنوان‌های همسر، دختر و مادر آبرو بخشیده است و به‌خاطر وجود ارزشمند این بانوی بزرگوار، این عنوان‌ها ارزشمند است.

وی با اشاره به پشتوانه بودن این حضرت برای پیامبر افزود: زهرا(س) حتی در دوره جنینی هم به مادرش دلداری می‍‌دادند و پشتوانه‌ ایشان نیز بودند.

حجت‌پناه از مهربانی حضرت زهرا(س) یاد کرد و گفت: پیامبر(ص) منبا آرامش است ولی تنها انسانی که در جایگاه کودک می‌تواند به پیامبر آرامش دهد حضرت زهرا(س) است.

حجت‎پناه به اهمیت جایگاه حجاب از نگاه اسلام اشاره و اظهار کرد: حجات فقط یک پوشش خاص نیست به طوری که اگر روح حجاب را بررسی کنیم می‌بینیم حجاب یعنی آن مقداری در گفتار و رفتار احتیاط کنیم که نه کسی را به خود جذب کنیم و نه خودمان جذب کسی بشویم.

وی با اشاره به ابزارهای مختلف غرب در تهاجم فرهنگی علیه اسلام، گفت: این ابزارها بسیار خطرناک هستند اما در برابر مؤمن واقعی بی‌تأثیر هستند.

در این مراسم که با حضور ویژه مادران شهید برگزار شد، شش مادر شهید و همسر جانبازان 70 درصد و امدادگران و پشتیبانان دفاع مقدس تجلیل شدند.

captcha