نام‌نویسی مسابقات قرآن نیروی انتظامی لرستان/ مرحله استانی شهریور‌ماه برگزار می‎شود
کد خبر: 3227428
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

نام‌نویسی مسابقات قرآن نیروی انتظامی لرستان/ مرحله استانی شهریور‌ماه برگزار می‎شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان با اشاره به آغاز نام‌نویسی مسابقات قران نیروی انتظامی گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها شهریورماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

یحیی سهیلی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان در ‌گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که نیروی انتظامی استان لرستان در سال گذشته برنامه‌های قرآنی زیادی را برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار کرده است، گفت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری آزمون حفظ یک، 3 و 5 جزء به بالا قرآن کریم اشاره کرد که 400 نفر از شرکت کنندگان در این آزمون قبول شدند.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی لرستان در سال گذشته 25 محفل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت برگزار کرده است، اظهار کرد: کارکنان این نیرو علاوه‌بر شرکت در مسابقات با جمعیتی بالغ بر 530 نفر در 240 جلسه طرح قرآن در خانه شرکت کرده‌اند.

سهیلی با اشاره به این‌که مرحله اول مسابقات شامل آموزش غیرحضوری ترجمه و مفاهیم قرآن در بین خانواده‌ها بود، عنوان کرد: این مرحله با حضور 360 نفر از کارکنان و همسران آن‌ها برگزار شد و همچنین، دوره صحیح‌خوانی قرآن ویژه همسران کارکنان نیروی انتظامی در سال گذشته برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان، با اشاره به این‌که در سال 94 نیز برنامه‌های قرآنی دارند که باید اجرا شود، تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های سال جدید می‌توان به برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن و برنامه‌های قرآنی ویژه کارکنان، برگزاری طرح قرآن در خانه، محافل قرآنی و مسابقات مقدماتی قرآن کریم اشاره کرد.

وی در پایان اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

captcha