شرکت ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان و خانواده‌ ایشان در طرح حفظ قرآن
کد خبر: 3327927
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
سهیلی خبر داد:

شرکت ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان و خانواده‌ ایشان در طرح حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آن‌ها در طرح حفظ یک و سه جزء قرآن شرکت کرده‌اند و در نظر داریم این تعداد را به هزار و صد نفر ارتقاء دهیم.

یحیی سهیلی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: مراسم افتتاحیه برنامه‌های ماه رمضان نیروی انتظامی استان لرستان روز پنجشنبه، 25 تیرماه از ساعت 7 تا 8 در مکان حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای ایام بعد از ماه رمضان عنوان کرد: بعد از ماه رمضان مسابقات مقدماتی قرآن در هشت رشته و در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود که مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات اواخر مردادماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

همکاری 14 مؤسسه قرآنی با نیروی انتظامی لرستان

سهیلی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در زمینه تربیت حافظان قرآن‌کریم، اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 700 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آن‌ها و کادر وظیفه در طرح حفظ یک جزء و سه جزء قرآن کریم شرکت کرده‌اند و در نظر داریم این تعداد را به هزار و صد نفر ارتقاء دهیم.
معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان ادامه داد: در طرح حفظ قرآن کریم از ظرفیت‌های دارالقرآن‌های نیروی انتظامی استفاده می‎شود این در حالی است که 14 مؤسسه قرآنی با نیروی انتظامی استان همکاری دارند.

captcha