نظامیان صهیونیست‌ درهای مسجد «القبلی» در قدس را شکستند
کد خبر: 3362846
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

نظامیان صهیونیست‌ درهای مسجد «القبلی» در قدس را شکستند

گروه بین‌الملل: نظامیان صهیونیست صبح امروز، ۲۴ شهریورماه، برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش برده و درب های مسجد تاریخی «القبلی» واقع در جنوب مسجدالاقصی را شکستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه خبری فلسطین، در سومین روز حمله نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی، 17 مدافع این مسجد در درگیری‌های خشونت‌بار در محوطه مسجدالاقصی زخمی شدند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز و برای سومین روز متوالی در حمله‌ای وحشیانه درهای مسجد تاریخی «القبلی» را شکستند و معتکفان را از مسجد بیرون کردند و به سوی آن‌ها بمب‌های صوتی و گازهای اشک‌آور پرتاب کردند.
صهیونیست‌ها علاوه بر شکستن درهای مسجد «القبلی»، اقدام به سوزاندن درها و فرش‌ها و شکستن پنجره‌ها و شیشه‌های این مسجد تاریخی کردند.
مسجد مبارک الاقصی، دو روز گذشته نیز صحنه درگیری‌های گسترده میان نظامیان صهیونیستی و فلسطینیان بود؛ نظامیان صهیونیست برای اخراج نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی و ورود شهرک‌نشینان به آن  برای برگزاری آیین سال نو عبری به این مسجد حمله می‌کنند.
مدیر اوقاف و امور الاقصی نیز در این باره گفت: فلسطینیان ورودی باب الجنائز در مسجدالاقصی را که به عمد آتش زده شده بود، خاموش کردند.

captcha