برگزاری دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
کد خبر: 3479260
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به میزبانی مشهد صورت می‌گیرد؛

برگزاری دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیمه دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

عباسی رکنی،‌ معاون اجتماعی ادره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ با اشاره به برگزاری دهمین دوره مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور در بازه زمانی 18 الی 21 اسفندماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی ادره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات حدود 450 متسابق بانو و آقا حضور دارند که از هر استان، گروهی 17 نفره در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رکنی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات اضافه کرد: متسابقان این دوره در رشته‌های قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، حفظ 10، 20 جزء و کل، مفاهیم قرآن شامل جلد 20 تفسیر نمونه و مفاهیم نهج‌البلاغه شامل شرح خطبه متقين به رقابت می‌پردازند.
معاون اجتماعی ادره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه از جمعی از مسئولان کشوری و استان برای حضور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده است، تصریح کرد: البته هنوز حضور این مدیران قطعی نشده است.
وی با بیان اینکه مکان برگزاری این مسابقات در زائرسرای کارگران مشهد است، گفت: در کنار تدارک برنامه‌های مختلف جنبی در این دوره از مسابقات، در مراسم افتتاحیه نیز یادی از شهدای قرآنی فاجعه منا به‌ویژه محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن کریم در قالب پخش کلیپی از وی خواهد شد.
captcha