به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، گزارش ذیل خلاصهای از عملکرد چندماهه کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال ۹۴ است.
کمیته با مسئولیت محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن حدود دوماه است که تشکیل شده است. از ابتدای بهمنماه تقریبا پیشنویس اول «سند جامع تبلیغات و اطلاعرسانی مسابقات قرآن» آماده شده است. ضمنا اين سند در حوزه تعاريف، اهداف و روشهاي تبليغات و اطلاعرساني مسابقات قرآن به طور جامع در حال ارائه خط و مشي است.
این پیشنویس در سال آتی، توسط اعضای کمیته تکمیل خواهد شد تا در نهایت به تصویب کمیته و سپس ستاد عالی برسد.
تقسيمبندي ششگانه تبليغات و اطلاعرساني مسابقات قرآن، براساس
مباحث مطرح شده و نظر اعضاي كميته تبليغات و اطلاعرساني ستاد عالي هماهنگي
مسابقات قرآن جمهوري اسلامي ايران به شرح ذیل است؛
1. تبليغ محيطي (محل برگزاري مسابقات قرآن)
2. تبليغات شهري
3. اطلاعرساني مكتوب و خبرگزاريها
4. اطلاعرساني از طريق رسانه ملي
5. برنامههاي رسانهاي و محصولات تبليغي
6. فضاي مجازي
شايان ذكر است، جلسات رسمي كميته به مدت 14 ساعت و نيز كارگروههاي ذيل كميته در حوزههاي مختلف به مدت 35:30 ساعت تشكيل شده كه در مجموع با 49:30 ساعت جلسات مفيد با حضور كارشناسان درجه يك رسانه و قرآن، اهداف خوبي را دنبال ميكند.