بازدید مدیر مهد قرآن استان اصفهان از مراکز مهاد
کد خبر: 3490053
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
در حاشیه بازدید مدیر مؤسسه مهد قرآن و ولایت مطرح شد:

بازدید مدیر مهد قرآن استان اصفهان از مراکز مهاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در بازدید مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن‌ و ولایت استان اصفهان از مراکز آموزشی مهاد، درباره الگوسازی این مراکز به عنوان تحصیل دانش و معارف قرآنی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بازدید مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن‌کریم و ولایت استان اصفهان از مراکز آموزشی مهاد وابسته به مؤسسه مهد قرآن‌ و ولایت شهرستان خمینی شهر، ابعاد مختلف فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و قرآنی این مراکز بررسی شد.

در این رابطه طی جلسه‌ای مسئولان مؤسسه و مدیران مراکز آموزشی مهاد خمینی‌شهر، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام را بیان کردند و سطح آموزش این مدارس را در خمینی شهر بسیار بالا و موثر دانستند.
این تأثیر از رویکرد مردم قرآن دوست خمینی شهر در مراجعه به این مراکز و استقبال از فعالیت‌های مختلف آموزشی و قرآنی آن مشهود است.

بنابر این گزارش، کاظم‌زاده و موسوی از مسئولان مهد قرآن خمینی‌شهر همچنین در زمینه آموزش‌های قرآنی، آموزش‌های علمی، نحوه گزینش معلمان و دانش‌آموزان و سایر فعالیت‌ها نیز توضیحاتی را بیان کردند.
در ادامه این بازدید، خاکساری هرندی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ضمن تشکر و تقدیر از این فعالیت‌ها، مدارس قرآنی مهاد را در خمینی شهر الگوی مناسب جهت راه‌اندازی اینگونه مدارس در سراسر استان و کشور دانست و نحوه برنامه ریزی و مدیریت این مراکز و استفاده از کادر مجرب علمی و قرآنی را از نقاط مثبت این فعالیت‌ها برشمرد.
گفتنی است، مؤسسه مهد قرآن‌کریم در سطح استان اصفهان بیش از 100 مرکز آموزشی را تأسیس کرده که 6 مرکز آن در خمینی شهر است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۸
0
0
هدف از بازدید موسسه الگو سازی این مرکز به تحصیل دانش و معارف قرآنی است
captcha