پيچيدن عطر بارگاه امام حسین(ع) در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3507952
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

پيچيدن عطر بارگاه امام حسین(ع) در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد امسال نیز میزبان پرچم مطهر گنبد امام حسین(ع) برای دلدادگان عاشق آن حضرت است.

جعفر دهنوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی، در حاشيه حضور در غرفه ایکنای خراسان رضوی مستقر در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: با بیان اینکه امسال سعی کردیم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد قرآن کریم حضور یابیم از همین رو طبق شعار اقتصاد مقاومتی با هزینه کمتری در این نمایشگاه شرکت کرده‌ايم.
وی با اشاره به اينكه در اين راستا تا آنجا که امکان داشت از تولیدات و توانمندی ستاد استفاده شد، ابراز كرد: امسال همانند سال گذشته چند قطعه از اشیاء متبرکه که شامل بخشی از کاشی‌کاری، آینه‌کاری و قطعات سنگ مرمر مقابر مطهر ائمه(ع) است را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.
دهنوی بیان کرد: پرچم گنبد مطهر امام حسین(ع) امسال نیز در غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی قرار دارد از همين رو بازیدکنندگان و دلدادگان عاشق آن حضرت می‌توانند برای تبرک به این غرفه مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین امسال بخشی را برای دل‌نوشته‌ها مردم به ائمه معصوم(ع) اختصاص داده‌ایم تا هر حرف و نکته‌ای که دارند در قالب دل‌نوشته برای ما بنویسند و در انتها بهترین دل‌نوشته‌ها در نشریه اين ستاد به چاپ خواهد رسید.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی در خصوص نمایشگاه امسال نیز اظهار کرد: به طور كامل از نمایشگاه بازدید نكرد‌ه‌ام اما در همين مدت به نظرم بهتر از سال قبل برگزار شده است و غرفه‎داران از تفکیک غرفه‌ها راضی‌تر از سال گذشته بودند.
وی با اشاره به بخش عترت یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ابراز کرد: در اين راستا جانمايي غرفه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی، در کنار غرفه‌های آستان قدس بسيار مناسب بوده است.
captcha