نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در بیش از چهار هزار مدرسه آذربایجان غربی
کد خبر: 3534702
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
حسین زاده خبر داد:

نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در بیش از چهار هزار مدرسه آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: مدیر‌کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: زنگ عاطفه‌ها در چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه آذربایجان غربی نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، جلال حسین‌زاده مدیر کل کمیته امداد استان روز گذشته در مراسم مرحله دوم جشن عاطفه ها که  در مدرسه راهنمایی نیلوفر ارومیه برگزار شد گفت: سال گذشته ۵۲۰ میلیارد ریال از سوی خیران به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌  غربی مساعدت شد که ۱۰۰ میلیارد از این مبلغ برای هفت هزار یتیم تحت حمایت اختصاص یافت.
حسین زاده گفت: این جشن با شکوه را از سوی نوجوانان و جوانان استان،تمرینی برای همبستگی های بیشتر اجتماعی و کمک به همنوعان نیازمند عنوان کرد.
وی میزان کمکهای مردم نوعدوست استان را در مرحله اول جشن عاطفه ها ۱۲ میلیارد ریال ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این رقم با شرکت دانش آموزان در این جشن با شکوه به ۲۲ میلیارد ریال افزایش یابد.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به برکات جشن عاطفه ها برای دانش آموزان نیازمند گفت: این جشن از سوی ۵۸۰ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه استان برگزار می شود و دانش آموزان نوعدوست با درک نیاز همکلاسی های خود پاکت های هدایا را به مدیران مدارس تحویل خواهند داد.
قدرت اله قاسمی با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه ها یک کار کارشناسی شده است و نقش مردم در این میان بسیار برجسته است ، تصریح کرد: این جشن معنوی کاملا مردمی است و مردم برای رفع نیازهای محرومان مساعدت می کنند که این امر می تواند الگویی روشن برای رفع سایر نیازهای اجتماعی باشد.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم دانش آموزان مدرسه نیلوفر با نواختن زنگ عاطفه ها هدایای نقدی خود را به صندوقهای كمیته امداد واریز کردند.
captcha