ارتقای امنیت در گرو رفاه و آرامش مردم است
کد خبر: 3536383
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

ارتقای امنیت در گرو رفاه و آرامش مردم است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه ارتقای امنیت در گرو رفاه و آرامش مردم است، گفت: شهرداری با اقدامات و فعالیت‌های موثر در سطح شهر می‌تواند زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کرده و ما را در بالابردن سطح امنیت جامعه یاری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، 17 مهرماه در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: خوشبختانه مردم اهمیت و جایگاه امنیت را به خوبی درک کرده و در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی مشارکت لازم را دارند.

وی افزود: امنیت یک ضرورت در جهت توسعه و آبادانی شهر و کشور است و نیروی انتظامی هم با تمام توان و با تعامل با دیگر دستگاه‌ها در جهت برقراری امنیت در سطح کشور تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان، نقش مدیریت شهری را در برقرای امنیت بسیار حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: فعالیت‌ها و اقدامات موثر شهرداری می‌تواند زمینه ارتقاء امنیت را در سطح شهر فراهم کند.

وی افزود: ارتقای امنیت در سطح شهر در گرو تأمین رفاه و آرامش شهروندان است و شهرداری می‌تواند با خدمات متنوع نیروی انتظامی را در جهت بالابردن امنیت اجتماعی در سطح شهر یاری کند.

خرم‌نیا احداث تقاطع و کمربندی را در جهت روانسازی ترافیک، احداث فضای سبز در جهت ایجاد شادابی، نورپرداری پارک‌ها و میادین در جهت احساس آرامش شهروندان را از مهم‌ترین خدمات شهرداری‌ها در جهت رفاه و آسایش شهروندان برشمرد.

وی عنوان کرد: شورای شهر بیشترین نقش را در برنامه‌ریزی در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دارد و تعامل شورا و شهرداری هم در جهت ارتقاء خدمت به مردم تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه در سال‌جاری اقدامات مناسبی در جهت زیباسازی سطح شهر صورت گرفت و قطعاً تداوم این فعالیت‌ها در ایجاد رضایت‌مندی و احساس آرامش شهروندان تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت تعامل لازم را با تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری دارد و امیدواریم این تعامل و همکاری موجبات توسعه، آبادانی و امنیت اجتماعی را در سطح شهر در برداشته باشد.

فخری، شهردار سنندج در ادامه این دیدار گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در سطح شهر وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد.

وی افزود: دیدگاه مردم به نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد ناجی در مواقع حساس و در هنگام حوادث نقش بسزایی در نجات جان و مال مردم دارد.

شهردار سنندج رمز موفقیت نیروی انتظامی در چند سال اخیر را جلب اعتماد مردم دانست و اعلام کرد: مردم کاملا به نیروی انتظامی اعتماد دارند و در سایه جلب این اعتماد ما شاهد امنیت لازم در سطح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری هم مانند نیروی انتظامی دستگاهی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و  بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی و شهرداری می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات در سطح شهر باشد.

فخری با تقدیر از زحمات تمامی پرسنل نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: با تعامل دو سویه بتوانیم در جهت رفع بسیاری از مشکلات و معضلات سطح شهر گام‌های موثری برداریم.

در ادامه این دیدار جلال شریعتی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: با نگاهی به اوضاع و احوال کشورهای همسایه مردم به خوبی قدر داشتن امنیت را در سطح کشور می‌دانند.

وی بیان کرد: امنیت حاکم بر سطح کشور که حاصل تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است بهترین هدیه در جهت احساس آرامش مردم است.

شریعتی یادآور شد: بعد از نیازهای اولیه بشر شاید بتوان گفت احساس امنیت مهم‌ترین نیاز مردم است و خدا را شاکریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که امنیت و احساس آرامش در حد مطلوب تأمین شده است.

captcha