انتشار فراخوان ایده‌پردازی «خیمه‌های معرفت»
کد خبر: 3537899
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

انتشار فراخوان ایده‌پردازی «خیمه‌های معرفت»

گروه هنر: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به‌مناسبت محرم، فراخوان ایده‌پردازی «خیمه‌های معرفت» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به‌مناسبت محرم، فراخوان ایده‌پردازی «خیمه‌های معرفت» را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، حوزه‌های ایده‌پردازی این فراخوان در قالب‌ ارتقای فرهنگ عزاداری، بهبود روش‌های عزاداری، بهره‌گیری از آموزه‌های فرهنگی غنی عاشورا در زندگی فردی و اجتماعی و کارهایی که افراد و نهادها می‌توانند در خدمت فرهنگ عاشورا انجام دهند است.
همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده خود را در موضوع‌های نحوه برگزاری مراسم عزاداری هئیت‌ها و خیمه‌ها، روش‌های عزاداری، مداحی، مجالس روضه و ...، خدماتی که سازمان‌ها و نهادها به ویژه شهرداری مشهد می‌تواند برای ایام عزاداری فراهم آورد، ارتقاء و بهبود روش‌های امر به معروف و نهی از منکر و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه در چارچوب اهداف قیام امام حسین(ع) ارسال کنند.
برهمین اساس، این فراخوان از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا ایده‌های خود را تا 10 آذر ماه 95 در سایت www.ideshahr.ir نوشته و برگه ایده‌‌های خود را به «خیمه‌های معرفت» سطح شهر ببرند، همچنین می‌توانند پس از عضویت در سامانه ایده شهر، ایده‌های خود را در بخش «خیمه‌های معرفت» ثبت کنند.
همچنین گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد ضمن قدردانی از شرکت‌کنندگان در این فراخوان با اهدای جایزه معنوی 14 کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات، قم و مشهد به زائران و مجاورانی که بهترین و نوترین ایده‌ها را پیشنهاد دهند از برگزیدگان این فراخوان تقدیر می‌کند.
captcha