اعلام حمایت از مسلمانان اکلاهما بعد از انتخاب «ترامپ»
کد خبر: 3545221
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

اعلام حمایت از مسلمانان اکلاهما بعد از انتخاب «ترامپ»

گروه بین‌الملل: گروه‌های محلی شهر «تالسا» در ایالت «اکلاهما» با نوشتن شعار دوستی بر روی پلاکارد و با شرکت در مراسم جشن شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش اکلاهما حمایت خود را از مسلمانان اعلام کردند.

اعلام حمایت از مسلمانان اکلاهما بعد از انتخاب «ترامپ»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «kjrh»، بیش از دویست نفر از مردم گروه‌های محلی از ادیان مختلف در شهر تالسا دیروز جمعه، 21 آبان با در دست داشتن پلاکاردهایی در مراسم جشن شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش اکلاهما به مناسبت دهمین سال همکاری با کمیته مسلمانان آمریکا بر حمایت خود از مسلمانان تأکید کردند.
این پلاکاردها گرچه حاوی عبارات «ما همسایگان مسلمان خود را دوست داریم» بود، اما برای مسلمانان در زمان بحرانی بعد از پیروزی ترامپ یک دنیا معنا داشت؛ چنانکه تأثیر زیادی در روحیه مسلمانان گذاشت.
عامر حسن‌جی، مدیر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش اکلاهما گفت: چنین شعارهایی که نشان دهنده رشد فکری مردم آمریکا و تمایل آن‌ها به برقراری روابط است، برای معرفی مسلمانان بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: حرف‌های زیادی را تنها با یک شعار می‌توان گفت و شرکت‌کنندگان با این شعار ساده امیدوار بودند بتوانند به‌طور گسترده این پیام را انتشار دهند که مسلمانان دشمن ما نیستند.
captcha