امنيت كامل مرزهای كشور در اربعين
کد خبر: 3546647
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

امنيت كامل مرزهای كشور در اربعين

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اينكه با تلاش همه دست‌اندرکاران در هیچ یک از نقاط مرزی کشورمان هيچ مشكل امنیتی وجود نداشته است، گفت: این همایش عظیم و شور و معرفت حسینی در عالم و تاریخ بی‌سابقه است و هر سال هم به برکت محبت و عشق به امام حسین(ع)، حجم زائران این همایش عظیم افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار حسين سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مرز شلمچه که امروز 26 آبان‌ماه صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مرز شلمچه در ایام اربعین اظهار کرد: هر چه در مرزها دیدیم همه عشق و محبت به اهل بیت بود. در شلمچه همگان اعم از نیروی انتظامی، پایانه مرزی، فرمانداری، سپاه، ارتش و غیره با اعتقاد و باور عمیق خود هر آنچه در اختیار داشته‌اند و در حد بضاعتشان برای ارایه بهترین خدمات به زائران حتی آنانی که از سایر کشورها به اینجا می‌آیند، به کار گرفته‌اند.

وی افزود: آنچه اینجا موج می‌زند آن است که عشق حسینی مرزهای جغرافیایی میان کشوهای مسلمان را کنار گذاشته و همه را یک‌دل و یک هدف کرده و همه در یک جاده در حرکت هستند و این نوید بزرگی است برای یک وحدت عمیق و عاشقانه برای جهان اسلام و مهر و شور حسینی به وجود آورنده این وحدت است.

سلامی تصریح کرد: به حمد خداوند همه چیز در مرز شلمچه خوب است. ازدحام خاصی وجود ندارد، گردش کارها خیلی منظم و خوب پیش می‌رود و چیزی که دیدیم در چهره زائران رضایتمندی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بخش تشریفات اداری نیز همه مسئولان تلاش خود را در حد ممکن و حتی بیش از طاقت انجام داده‌اند.

سلامی افزود: برای بازگشت زائران به کشور نیز تمامی پیش‌بینی‌های لازم از هر حیث اعم از حمل و نقل، اسکان موقت و تامین اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی فراهم شده تا رودخانه خروشان بی‌انتهای انسان‌های عاشق بتوانند راحت زیارت کنند و به سلامتی برگردند.

وی اظهار کرد: این همایش عظیم و شور و معرفت حسینی در عالم و تاریخ بی‌سابقه است و هر سال هم به برکت محبت و عشق به امام حسین(ع)، حجم زائران این همایش عظیم افزایش می‌یابد.

captcha