برگزاری مسابقات قرآن، نهج البلاغه و مهدویت شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر
کد خبر: 3548411
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

برگزاری مسابقات قرآن، نهج البلاغه و مهدویت شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست هم اندیشی دبیرخانه پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و مهدویت کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی روز گذشته 2 آذر در ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اولین جلسه هم اندیشی دبیرخانه پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و مهدویت کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی روز گذشته سه شنبه 3 آذر در دفتر کانون قرآن و انتظار با حضور نخبگان و صاحب نظران برگزار شد.

در آغاز این نشست، یعقوب نقی زاده سرپرست امور فرهنگی ـ اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن خیرمقدم به اعضا هدف از تشکیل جلسه را نظر سنجی و هم اندیشی پیرامون مسابقات قرآن امسال اعلام کرد.

سپس علیرضا محمودی شاد مدیر کانون قرآن و انتظار بر لزوم بالا بردن کیفیت اجرای مسابقات تاکید و آمادگی حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی را اعلام کرد.

پس از آن علی نیسی دبیر مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و مهدویت از چهارمین دوره مسابقات گزارشی ارائه و برنامه‌های پیشنهادی دبیرخانه را مطرح کرد.

براساس این گزارش پیشنهاد شد آزمون‌های شفاهی و کتبی مسابقات در 3 مرحله به صورت مجزا در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

معرفی رابطین قرآنی در شرکت‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی ویژه شرکت کنندگان و هماهنگی با داوران استانی از دگز موضوعات مطرح در این نشست بود.

در پایان این نشست حسن حلافیان فعال قرآنی پیشنهاداتی مبنی بر شرکت هر یک از شرکت کنندگان فقط در یک رشته، صدور کارنامه داوطلبان پس از پایان آزمون شفاهی جهت اطلاع از امتیازات کسب شده به همراه قراردادن فیلم در کانال تلگرام، تشکیل کانال تلگرام جهت ایجاد ارتباط مستمر با شرکت کنندگان، استفاده از 2 داور استانی و یک شهرستانی به صورت مجزا ویژه آقایان و بانوان به منظور حمایت از جامعه قرآنی، اطلاع رسانی به صورت گسترده در سطح شرکت‌ها، بررسی مکان اجرای مسابقات کارکنان و همسران، برگزاری مسابقات قرآنی در پایان پاییز یا زمستان، نوبت دهی به شرکت کنندگان جهت صرفه جویی در وقت مسابقات ارائه شد.

همچنین محمد قافلی نیز نظرات کلی پیرامون کیفیت مسابقات، استفاده از داوران استانی، اختتامیه مسابقات هم ارائه کرد.

captcha