کمک‌های مردمی به «تاچل» + اعلام شماره حساب
کد خبر: 3584006
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

کمک‌های مردمی به «تاچل» + اعلام شماره حساب

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی پخش مستند بازدید اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) از روستای «تاچل علی‌شیر» از شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و اعلام آمادگی مردمی برای واریز کمک‌های نقدی به اهالی آن دیار، شماره حسابی برای این کار در نظر گرفته شده است.

قرآن تاچل علی شیر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بعد از حضور گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ در مناطق محروم استان خوزستان و روستای «تاچل علی‌شیر» شهرستان مسجدسلیمان، مستندهایی از این بازدید و اجرای همخوانی این گروه با گروه هم‌خوانی مدرسه این روستا و پخش آن از شبکه قرآن سیما، عمق محرومیت این روستا‌ نمایش داده شد.
در ادامه نیز رادیو قرآن در برنامه «والشمس» به انعکاس این بازدید و نیز محرومیت این روستا پرداخت که تأثر مخاطبان این برنامه را به دنبال داشته و خواهان اعلام شماره برای اختصاص مبالغی جهت کمک به رفع محرومیت این دیار شده‌اند.
بر همین اساس، گروه محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ به افتتاح حساب به نام همین گروه نزد بانک انصار به شماره حساب 18137586060620233 و شماره کارت 5989 8467 8110 6273  برای واریز شدن کمک‌های مردمی برای رساندن به اهالی این روستا، اقدام کرد.
captcha