دستگیری از محرومان؛ ثروتی ماندگار
کد خبر: 3587623
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
مصطفوی عنوان کرد:

دستگیری از محرومان؛ ثروتی ماندگار

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بزرگ‌ترین عبادت، خدمت به مردم است و در این بین دستگیری از محرومان و خدمت به مستضعفین موجب سعادت در جهان آخرت می‎شود که ثروت بزرگی برای هر انسانی محسوب می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام قربانعلی مصطفوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر دیروز جمعه، 18 فروردین‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: در ایام ماه پر برکت رجب قرار داریم که ماه پرفضیلتی است و باید بتوانیم بهره معنوی خوبی از این ماه پربرکت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مصطفوی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین عبادت، خدمت به مردم است، تصریح کرد: خدمت به مردم جامعه دارای ارزش بسیار والایی است که باید تلاش کنیم نسبت به خدماترسانی به مردم که به عنوان بزرگترین عبادت محسوب میشود، دریغ نکنیم.

وی افزود: آنچه برای کسب رضای خداوند متعال گام برداشته می شود، ماندگار است و دستگیری از محرومان و خدمات به مستضعفین موجب سعادت در جهان آخرت میشود که ثروت بزرگی برای هر انسان محسوب میشود و طبق قول پیامبر گرامی اسلامی، «بهترین و پرخیرترین مردم کسانی هستند که مردم از اعمال آنها بهرهمند شوند».

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تاسیس بنیاد مسکن به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از صدقات جاریه امام راحل است که در ۲۱ فروردین سال ۵۸ تشکیل شد.

حجت‌الاسلام مصطفوی تاکید کرد: طی سال‌های پس از جنگ، بنیاد مسکن پنج استان را که در نوارهای مرزی قرار داشت و خانه‌ها در روستاها دچار آسیب شده بود را بازسازی و ترمیم کرد.

وی افزود: از جمله کارهایی که بنیاد مسکن در سال گذشته انجام داده، ساخت 1077 واحد مسکونی برای خانواده‌هایی است که دارای دو معلول و یا بالاتر بوده و در روستاها و شهرها ساکن‌اند که هزینه هر واحد مسکونی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان بوده است.

مصطفوی بیان کرد: در حدود ۹۲۰ واحد مسکونی نیز برای اقشار کم‌درآمد احداث و ۴۷ هزار و ۴۷ مسکن روستایی نیز توسط بنیاد مسکن سنددار شده است.

captcha