18 اردیبهشت‌ماه؛ زمان برگزاری رقابت دانشجویان نخبه قرآنی فارس در دانشگاه شیراز
کد خبر: 3589713
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
قصاب‌زاده به ایكنا خبر داد:

18 اردیبهشت‌ماه؛ زمان برگزاری رقابت دانشجویان نخبه قرآنی فارس در دانشگاه شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: كارشناس قرآن و عترت دانشگاه شیراز زمان و مكان برگزاری آزمون كتبی مرحله منطقه‌ای سی و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم ویژه دانشجویان برگزیده دانشگاه‌های استان فارس را 18 اردیبهشت‌ماه و به میزبانی دانشگاه شیراز معرفی كرد.

فاطمه قصاب‌زاده، كارشناس قرآن و عترت دانشگاه شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این جشنواره در دو بخش شفاهی و كتبی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شفاهی این جشنواره در مرحله دانشگاهی در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد كه برگزیدگان این مرحله به مرحله منطقه‌ای اعزام خواهند شد.

قصاب‌زاده با بیان اینكه برگزیدگان دانشگاه شیراز به مرحله منطقه 2 كشور به میزبانی دانشگاه رفسنجان اعزام خواهند شد، زمان برگزاری این آزمون را هفته اول اردیبهشت‌ماه سال جاری عنوان كرد.

كارشناس قرآن و عترت دانشگاه شیراز با یادآوری اینكه آزمون كتبی این جشنواره در مرحله دانشگاهی نیز در 16 اسفندماه سال گذشته برگزار شد، گفت: 35 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز در این مرحله برگزیده شده و به مرحله منطقه‌ای راه پیدا كردند.

وی با تصریح اینكه میزبان مرحله منطقه‌ای آزمون كتبی جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، دانشگاه شیراز است، گفت: زمان برگزاری این آزمون 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری است كه در آن برگزیدگان تمام دانشگاه‌های استان فارس در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

قصاب‌زاده ادامه داد: برگزیدگان این مرحله نیز به مرحله كشوری اعزام خواهند شد كه هنوز زمان و مكان دقیق برگزاری این مرحله اعلام نشده است اما معمولاً در شهریورماه این مرحله برگزار می‌شود.

captcha