بازدید معلمان از موزه‌های قزوین فردا رایگان است
کد خبر: 3595554
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به مناسبت گرامیداشت روز معلم؛

بازدید معلمان از موزه‌های قزوین فردا رایگان است

گروه فرهنگی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین از بازدید رایگان معلمان استان از موزه‌ها و اماکن تاریخی– فرهنگی قزوین در روز 13 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین، از رایگان بودن موزه‌های سراسر کشور برای معلمان در روز 13 اردیبهشت خبر داد.
وی ضمن گرامیداشت روز و هفته معلم با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ معلمان بر اساس بخشنامه ابلاغی از اداره کل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی – تاریخی کشور، بازدید از کلیه موزه‌ها و اماکن کشور برای معلمان و دبیران تمام مقاطع تحصیلی رایگان شد.
حضرتی ادامه داد: برای معلمان و دبیران تمام مقاطع تحصیلی رایگان استان می‌توانند روز چهارشنبه 13 اردیبهشت از اماکن فرهنگی- ‌تاریخی استان تحت پوشش این سازمان اعم از کاخ موزه چهل‌ستون، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌های مسجد جامع بازدید کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین ادامه داد: در این روز استادان دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی و فرهنگی، معلمان و دبیران می‌توانند با نشان دادن کارت‌شناسایی به‌صورت رایگان از موزه‌ها بازدید کنند.
منبع: روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری استان قزوین
captcha