مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی رضوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3609671
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی رضوی» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سبک زندگی رضوی» با موضوع ازدواج و خانواده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدحسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: یکی از بهترین راه‌های مبارزه با تهاجم‌های فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی به خصوص کتابخوانی در مورد سبک و سیره انبیاء و اوصیاء(ع) در بین جوانان کشور است که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در برگزار کردن انواع مسابقات کتابخوانی با موضوعات متنوع در کشور پیشتاز است.
وی با بیان اینکه کتاب از دیرباز یار مهربان بوده و هیچ چیزی نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد، افزود:با ورود به فضای مجازی به زندگی روزمره و استقبال بیش از حد جوانان و نوجوانان از این تکنولوژی متأسفانه شاهد کاهش سطح مطالعه کتاب در جامعه هستیم اما امیدواریم برگزار کردن مسابقات متنوع کتابخوانی بتواند رشد چشمگیری در بالا بردن سطح مطالعه در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.
عبداللهی اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «سبک زندگی رضوی» با هدف گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی از منظر امام رضا(ع) و با موضوع ازدواج و خانواده که یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی جامعه است، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند متن کتاب و سوالات مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی رضوی» با موضوع ازدواج و خانواده را از پایگاه‌های www.masjedketab.ir و www.mehrab٨.ir  دریافت نموده و جهت شرکت در مسابقه هم پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ١٥ رقمی از چپ به راست همراه با نام و نام‌خانوادگی و نام استان به سامانه پیامکی ٣٠٠٠٧٦٥٠٠٠١٢٤٧ ارسال کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: زمان شرکت در مسابقه از آغاز دهه کرامت در مردادماه تا پایان مهرماه سال جاری است که تاریخ قرعه‌کشی و اعلام نتایج هم همزمان در هفته کتاب خواهد بود. همچنین در پایان مسابقه هم به نفرات برتر ١١٠ جایزه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۱
0
0
سلام
پس این نتیجه مسابقه کی اعلام میشه
captcha