برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه تولیدات ملی
کد خبر: 3615730
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه تولیدات ملی

گروه اقتصاد: نمایشگاه جامع «تولیدات ملی؛ راهکارهای تحقق تولید و اشتغال بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» از امروز آغاز به کار کرده و چندین کارگاه و دوره آموزشی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در مدت برپایی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی شامل چگونه صادرکننده شویم با ارائه علی خادمی، بازاریابی داخلی؛ رازهای موفقیت در فروش با ارائه رضا اکبری، رموز اندیشه در کسب و کار موفق با ارائه محمد اسکندری و راه‌کارهای اقتصاد مقاومتی برای موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط با ارائه حجت‌الله عبدالملکی هستند.
یادآور می‌شود نمایشگاه تولیدات ملی، از صبح امروز با حضور 60 شرکت‌کننده آغاز به کار کرده است. این نمایشگاه از 14 تا 19 تیرماه به مدت شش روز در بوستان گفت‌وگو و با حضور 60 تولیدکننده داخلی در چهار حوزه مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک و نوآوری و خلاقیت برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه تولیدات ملی
همچنین مقرر است دوره‌های دو ساعته آموزشی در حوزه نشان‌سازی و برندسازی، نقاط آسیب‌زا در حسابداری و مالی شرکت‌های کوچک در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه تولیدات ملی با حضور  لاله افتخاری، حجت‌الله عبدالملکی و سرهنگ خسروی، رئیس بسیج اصناف تهران و جمعی از تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه، فردا پنجشنبه 15 تیرماه در سالن آمفی تئاتر بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
captcha