برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو توسط استان‌ها بومی‌سازی شود
کد خبر: 3620609
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
سهیلی‌مقدم:

برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو توسط استان‌ها بومی‌سازی شود

گروه فرهنگی: مسئول نظارت و ارزیابی دفتر فرهنگی وزارت نیرو با بیان این‌که برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو باید توسط استان‌ها بومی‌سازی شود، اظهارکرد: برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو به‌صورت منسجم و یکپارچه برگزار می‌شود و در هیچ وزارتخانه‌ای نمی‌توان این‌گونه اتحاد را مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعبدالله سهیلی‌مقدم، مسئول نظارت و ارزیابی دفتر فرهنگی وزارت نیرو در جلسه ائمه جماعات و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق لرستان که سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: هر ساله شورای فرهنگی وزارت نیرو برنامه‌های فرهنگی وزارت‌خانه را برنامه‌ریزی و توسط شرکت‌های مادر تخصصی ابلاغ می‌کند.
وی با اشاره به این‌که بحث فرهنگی در آموزه‌های دینی و کلمات بزرگان بیان شده است، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو باید توسط استان‌ها بومی‌سازی شود.
حجت‌الاسلام سهیلی‌مقدم با بیان این‌که تشکل‌های فرهنگی وزارت نیرو یک‌دست هستند، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو به‌صورت منسجم و یکپارچه برگزار می‌شود و در هیچ وزارتخانه‌ای نمی‌توان این‌گونه اتحاد را مشاهده کرد.
مسئول نظارت و ارزیابی دفتر فرهنگی وزارت نیرو با بیان این‌که وزارت نیرو در بسیاری از موارد از خود گذشتگی و ایثار می‌کند، تصریح کرد: در بسیاری از موارد وزارت نیرو از مردم می‌خواهد که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند این در حالی‌است که این کاهش باعث  کاهش درآمد وزارت نیرو می‌شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در وزارت نیرو، افزود: هزینه‌های فرهنگی نسبت به هزینه‌های جاری شرکت‌ها رقم ناچیزی است.
یادآور می‌شود، در این جلسه کرموند،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان و نمایندگان شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق لرستان نیز حضور داشتند.
captcha