صدور پیام آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت رهایی مسجد الاقصی
کد خبر: 3623981
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

صدور پیام آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت رهایی مسجد الاقصی

گروه سیاست و اقتصاد: آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت رهایی مسجد الاقصی از بند نظامیان اسرائیلی و صهیونیسم پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِمْ فَمَنْ نَكَثَ فَإِنَّما يَنْكُثُ عَلى‏ نَفْسِهِ وَ مَنْ أَوْفى‏ بِما عاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتيهِ أَجْراً عَظيماً (فتح، 10)»
«و الزموا السواد الأعظم، فإن يد اللّه‏ مع‏ الجماعة، و إيّاكم و الفرقة! فإن الشاذّ من الناس للشيطان، كما أنّ الشاذّ من الغنم للذئب.( نهج البلاغة (للصبحي صالح)، ص: 184)»
بار دیگر دست خدا از آستین مردمان مؤمن بیرون آمد و قدرت الهی اتحاد را نشان داد. پیروزی مردم مسلمان فلسطین در برابر نظام صهیونیستی و برداشته شدن موانع امنیتی از اطراف مسجد الأقصی موجب مسرت و شادی امت اسلامی و تمام آزادی‌خواهان جهان شد.
این واقعه مبارک، بار دیگر نشان داد که اتحاد یک ملت در زیر پرچم عقیده به رهبری شخصیت‌های برگزیده و فهیم می‌تواند یک نظام تا دندان مسلح و مجهز به انواع رسانه را وادار به پذیرش شکست و عقب نشینی کند.
امید است مردم دین باور فلسطین به این اتحاد مبارک در زیر پرچم اسلام به رهبری عالمان دین ادامه دهند و از این صراط مستقیم الهی فاصله نگیرند.
جا دارد گروه‌های مبارز فلسطینی از این امر درس اتحاد و دوستی بگیرند و دست از منازعات بی اساس و خلاف عقل و شرع بردارند و در یک صف در کنار توده‌های عظیم مردم قرار بگیرند و با تمسک به ریسمان الهی اتحاد امر خداوند متعال را گردن نهند که فرمود:
«وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً وَ كُنْتُمْ عَلى‏ شَفا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْها كَذلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آياتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ (آل عمران، 103)»
این پیروزی بر صاحب العصر و الزمان (عجل الله فرجه الشریف) و علما و رهبران جهان اسلام، به ویژه رهبری معظم انقلاب (مد ظله) و مراجع بزرگوار تقلید (أدام الله أظلالهم) و رهبران اسلامی فلسطین و تمامی امت اسلامی، به خصوص ملت مجاهد فلسطین مبارک باد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مهدی هادوی تهرانی
شهر مقدس قم آشیانه آل محمد علیهم السلام
سوم ذی القعده 1438/پنجم مرداد 1396/27 جولای 2017
captcha