12 کتابفروشی مجری «طرح تابستانه کتاب» در استان همدان
کد خبر: 3625565
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

12 کتابفروشی مجری «طرح تابستانه کتاب» در استان همدان

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: دومین طرح «تابستانه کتاب» از نیمه مرداد‌ماه در 12 کتابفروشی استان اجرایی خواهد شد.

مجید فروتن، معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: دومین طرح «تابستانه کتاب» از نیمه مرداد ماه در 12 کتابفروشی استان اجرایی خواهد شد.
وی افزود: این طرح با هدف ترویج مطالعه در بین آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و رونق کتابفروشی‌ها و توزیع عادلانه حمایت‌های یارانه‌ای به سراسر کشور اجرا می‌شود.
فروتن اضافه کرد: این طرح 45 روزه بوده و 10 کتابفروشی در همدان و 2 کتابفروشی در شهر‌های ملایر و نهاوند مجری این طرح هستند، در تلاش هستیم مشارکت کتابفروشی‌های دیگر شهرستان‌ها را به حضور در این طرح جلب کنیم.
وی اعلام کرد: کتابفروشی آرین، ایران زمین، جهان دانش، دانشجو، شهرکتاب، فروغ، برکت، کوثر، نشر دانش، کتاب شهر، نارنجی از جمله کتابفروشی های مشمول این طرح در همدان هستند.
معاون فرهنگی ارشاد استان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌ها و اعلام کد ملی خود کتاب مورد نظر را 20 درصد تخفیف خریداری کنند، گفتنی است یارانه 20 درصد خرید کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد پرداخت می‌گردد.
وی با بیان اینکه طرح عیدانه کتاب نیز ویژه تعطیلات نوروز است عنوان کرد: ٧ کتابفروشی همدان و یک کتابفروشی در ملایر در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت داشتند که استقبال مردم از این طرح قابل تقدیر است.
captcha