دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3630353
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
احمدنیا:

دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از حضور 321 آموزش‌دهنده سوادآموزان نهضت سوادآموزی در دوره آموزشی «نماز کلید بهشت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، هادی احمدنیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز دوشنبه 23 مردادماه در آیین افتتاحیه کارگاه آموزش عملی نماز با عنوان «نماز کلید بهشت» با اشاره به اینکه امروز فرصتی است تا آموخته‌های خود را در مورد سوادآموزان بررسی کنیم، اظهار کرد: نهضت سوادآموزی یک نهاد انقلابی است و رسالت و ماموریت سازمان در این بستر شکل می‌گیرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در دوره‌های سوادآموزی آموزش‌های جانبی چون آموزش‌های دینی و رایانه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: حضور در جامعه انقلابی، مسئولیت ما را در زمینه آموزش صحیح نماز بیشتر می‌کند و باید با جدیت در این زمینه به‌ویژه در بین سوادآموزان تلاش کنیم.

احمدنیا با اشاره به اینکه طرح «نماز کلید بهشت» با محوریت آموزش نماز برای سوادآموزان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این دوره به مدت دو روز در تاریخ 23 و 24 مردادماه سال‌جاری و با رویکرد تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز اجرا می‌شود که هدف از اجرای این طرح ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌خوانی است.

captcha