برگزاری آزمون پایانی طرح توانمندسازی مربیان نهضت سواد آموزی در اردبیل
کد خبر: 3642730
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

برگزاری آزمون پایانی طرح توانمندسازی مربیان نهضت سواد آموزی در اردبیل

گروه فرهنگی: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از مراحل برگزاری آزمون آنلاین توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در معاونت آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، یوسف احمدی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز گذشته 25 شهریور ماه در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری این آزمون گفت: خروجی این دوره آموزشی که طبق تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود در طول تحصیل ارزیابی می‌گردد تا میزان کارایی و اثربخشی آن برای مربیان و معلمان مشخص شود.
وی کیفیت برگزاری آزمون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل را از لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات بسیار مناسب خواند و افزود: با توجه به بازخورد، نظرسنجی و درصد قبولی می‌توان کیفیت آموزش و سطح سوالات آزمون پایانی را در آینده تعیین نمود. 
معاون سواد آموزی اداره کل  آموزش و پرورش استان اردبیل هدف از دوره های آموزشی را توانمندسازی مربیان حرفه ای و مبتدیان آموزش عنوان کرد و اظهار داشت: برای تعلیم خوب و اثرگذار باید مهارت های لازم، استعداد و فضای مناسب جهت ایجاد حس تدریس در کلاس ایجاد شود.
احمدی برگزاری آزمون آزمایشی برای فراگیران این دوره را در کاهش استرس و آمادگی برای شرکت در آزمون نهایی را مفید اعلام و تصریح کرد: برگزاری آزمون پایانی این دوره برای 2 هزار و 5 نفر تا 15 مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت و به قبولی در این دوره گواهینامه صلاحيت حرفه اي معتبر با عنوان فنون و مهارت‌هاي تدريس به مدت 126 ساعت اعطا خواهد شد.
وی تاکید کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به حوزه سوادآموزی، تلاش بر این است با برگزاری این دوره‌ها و برنامه‌های عملیاتی در این حوزه، بیسوادی را ریشه کنیم.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری طرح آموزش عملی نماز با عنوان «کلید بهشت» ویژه آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در سالجاری اظهار داشت: این دوره با هدف آشنایی بیشتر آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی با راهکارهای نوین در بحث آموزش فریضه نماز برگزار شد تا بیش از گذشته زمینه آشنایی و انس با احکام نماز فراهم شود.
گفتنی است آزمون آنلاین توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی روزانه در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود.
captcha