توزیع 700 بسته «مهر تحصیلی» میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان فسا
کد خبر: 3650911
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

توزیع 700 بسته «مهر تحصیلی» میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان فسا

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا از تهیه و توزیع بسته‌های «مهر تحصیلی» به دانش‌آموزان بی‌بضاعت با کمک 5 موقوفه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، بهروز عبدلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا امروز، 17 مهرماه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بسته‌های حمایتی در قالب کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، تراش، پاک‌کن، پرگار، خط کش و اتود و... از محل اجرای نیات واقفان به 700 دانش‌آموز بی‌بضاعت اهدا شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های تحصیلی ویژه دانش‌آموزان دو مقطع ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه بوده است، گفت: این بسته‌های حمایتی از محل موقوفات میرزا فتح‌الله، عبدالوهاب صحرارودی، احترام مشایخی، میرزا محمدعلی وکیل قیاس‌آباد و موقوفات امامزاده اسماعیل(ع) این شهرستان تهیه شده است.

عبدلی با اشاره به اینکه در تهیه این بسته‌ها یک نفر خیرنیک‌اندیش مبلغ 10میلیون ریال مساعدت كرده است،گفت: خیر نیک‌اندیش، شهرام جاوید نیز از اهالی شهرستان فسا تعداد 50 بسته مهر تحصیلی به دانش‌آموزان بی بضاعت اهدا كرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا در پایان گفت: این بسته‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 130میلون ریال تهیه شده است که با همکاری اداره آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان بسته‌های مهر تحصیلی در میان دانش‌آموزان توزیع شده است.

captcha