پافشاری مؤسسه قرآنی آل‌یاسین فارسیان در برپایی دوره‌ها با وجود مشکل مکان
کد خبر: 3651903
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

پافشاری مؤسسه قرآنی آل‌یاسین فارسیان در برپایی دوره‌ها با وجود مشکل مکان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه آل‌یاسین فارسیان شهرستان آزادشهر گلستان با وجود مشکل مکان در برپایی دوره‌های این مؤسسه اما با بهره‌مندی از پایگاه بسیج و مدرسه آنها را تعطیل نکرده است.

معصومه محمودی، مدیر مؤسسه آل یاسین فارسیان آزادشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایگکنا)، با اشاره به مشکل مکانی که برای مؤسسه پیش‌آمده است، گفت: مدتی در ساختمان استیجاری و پس از آن در خانه عالم اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر دوره‌های آموزشی مؤسسه را برگزار می‌کردیم.
وی ادامه داد: اما در حال حاضر به دلیل کمی بودجه و کم‌توجهی مسئولان و با توجه به درخواست‌های مکرر برای حمایت دستگاه‌ها و خیرین مجبور شدیم کلاس‌های مؤسسه را در دو قسمت خردسالان و بزرگسالان در مکان‌های مجزا برگزار کنیم.
محمودی با اشاره به اینکه نمی‌خواهد هیچ چیزی مانع او در توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و برپایی دوره‌های آموزشی قرآن شود، اظهار کرد: همچنین درخواست گرفتن تسهیلات به بانک‌ها و مؤسسات مالی داده‌ایم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه دوره تابستانه مؤسسه را نیز به همین شکل برگزار کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر دوره آموزش قرآن بانوان در پایگاه بسیج خواهران در روستا فارسیان و همچنین دوره دختران خردسال در مدرسه عترت و دوره پسران خردسال در مدرسه هدایت این روستا برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه آل یاسین فارسیان آزادشهر عنوان کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان و خیرین بتوانم دوره‌های آموزشی مؤسسه را در یک مکان واحد برپا کنیم.
captcha