محرومیت نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود
کد خبر: 3651941
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
بیرانوند:

محرومیت نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه محرومیت نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود، گفت: بسیاری از دانش‌آموزان با وجود ضعف مالی امروز به مدد حمایت‌های کمیته امداد و مردم خیّر هم‌اکنون در رشته‌هایی مانند پزشکی مشغول تحصیل هستند و در آینده خود منشأ کمک به محرومان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، علی بیرانوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، در مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ ایلام ضمن تقدیر از کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان ایلام، اظهار کرد: در استان ایلام قریب دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که جمعی از این دانش‌آموزان بسیار باهوش مستعد و پیگیر در رشته‌های متعدد هستند و  هر برنامه‌ای که با حضور این عزیزان در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی و ورزشی برگزار شده، خوش درخشیده‌اند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ایلامی مدال‌ دریافت و برای استان افتخار می‌آفرینند که مایه‌ی افتخار است، تصریح کرد: بسیاری از دانش‌آموزان با وجود ضعف مالی امروز به مدد حمایت‌های کمیته‌ امداد و مردم خیّر هم‌اکنون در رشته‌هایی مانند پزشکی مشغول تحصیل هستند و در آینده خود منشأ کمک‌ به محرومان خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کمک‌های هرچند هم اندک مردم نوع‌دوست برای دانش‌آموزان محروم و کم‌بضاعت، زیاد است و می‌تواند زمینه‌ی ادامه‌ی  تحصیل و پیشرفت دانش‌آموزان محروم را فراهم کند.
بیرانوند با تاکید بر اینکه محرومیت نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود، گفت: کمک‌های مردمی با حفظ کرامت دانش‌آموزان به دست آنان خواهد رسید.
وی از فرهنگسازی رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و تلاش خبرنگاران در این عرصه قدردانی کرد.
captcha