افتتاح اسکله جدید چابهار، همزمان با ورود کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی
کد خبر: 3658130
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

افتتاح اسکله جدید چابهار، همزمان با ورود کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی

گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی از حمل محموله ترانزیتی ٤٨٠٠ کانتینری حاوی گندم اهدایی دولت هندوستان به افغانستان از بندر کاندلای هندوستان به چابهار توسط این شرکت همزمان با افتتاح اسکله جدید شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، کاپیتان حمزه کشاورز، مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از حمل محموله ترانزیتی ٤٨٠٠ کانتینری حاوی گندم اهدایی دولت هندوستان به افغانستان از بندر کاندلای هندوستان به چابهار توسط این شرکت همزمان با افتتاح اسکله جدید شهید بهشتی چابهار خبر داد.
وی با اشاره به بارگیری اولین مورد از این محموله‌های استراتژیک شامل ٦٤٥ دستگاه کانتینر ٢٠ فوتی، افزود: این محموله توسط کشتی «بهشاد» در بندر کاندلا بارگیری و ٦ آبان ماه این بندر را ترک کرد و انشاءالله در تاریخ ٩ آبان ماه به بندر چابهار می‌رسد.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی یادآور شد: همزمان با ورود این محموله‌ها مراسم ویژه ای در بندر شهید بهشتی چابهار جهت افتتاح اسکله جدید کانتینری عمیق این بندر برگزار می‌شود که در این مراسم مقامات سیاسی ، بندری و کشوری و همچنین هیئت بلند پایه‌ای از دولت هندوستان و افغانستان حضور خواهند داشت.
captcha