قصه‌گویی فضائل اهل بیت(ع) در «حسینیه‌های کودک»
کد خبر: 3662025
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
دهه آخر صفر صورت می‌گیرد؛

قصه‌گویی فضائل اهل بیت(ع) در «حسینیه‌های کودک»

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد از برپایی ایستگاهی با عنوان «حسینیه کودک» در کنار تشکل‌های مذهبی و هیئت‌های سطح شهر در دهه آخر ماه صفر خبر داد و عنوان کرد: در این ایستگاه‌ها بیان فضائل اهل بیت(ع) در قالب قصه و... برگزار می‌شود.

حمید صادقی، مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برقراری ایستگاهی با عنوان «حسینیه کودک» در کنار تشکل‌های مذهبی و هیئت‌های سطح شهر مشهد خبر داد و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی، بیان فضایل اهل بیت(ع) در قالب مفاهیمی از جمله دوستی، محبت‌ کردن به دیگران، همسایه‌داری و... از برنامه‌های این ایستگاه‌ها برای کودکان به شمار می‌رود.
وی با اشاره به برنامه‌های دهه اول ماه صفر در فرهنگسرای کودک و آینده گفت: قرار است برنامه‌های انجام شده در دهه ابتدایی ماه صفر که با محوریت شهروندی برای مخاطب کودک صورت گرفت در دهه آخرماه صفر نیز ادامه یابد.
مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد با اشاره به برقراری مجموعه‌ای تحت عنوان ایستگاه‌های اسکان داخلی در سطح شهر مشهد، برای زائران پیاده در دهه آخر صفر، افزود: به همین منظور جلساتی توجیهی برای تشکل‌های مذهبی ثبت‌نام شده در فرهنگسرا برای تثبیت ایستگاه‌های حسینیه کودک برگزار خواهد شد.
captcha