سفر معاون علمی رییس جمهور به کرمان در هفته پژوهش
کد خبر: 3662637
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

سفر معاون علمی رییس جمهور به کرمان در هفته پژوهش

گروه اجتماعی: دبیر ستاد هفته پژوهش و فن‌آوری استان کرمان با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به کرمان در هفته «پژوهش و فن‌آوری»، گفت: مراسم بزرگداشت هفته «پژوهش و فن‌آوری» سال 1396 همانند سال‌های گذشته در آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دکتر محمدعلی طاهر، دبیر ستاد هفته پژوهش و فن آوری استان کرمان دیروز یکشنبه، 21 آبان در ستاد هفته «پژوهش و فن‌آوری» استان کرمان با اعلام این خبر افزود: مراسم بزرگداشت هفته «پژوهش و فن‌آوری» امسال روز سه شنبه 7 آذرماه از ساعت 9.30 لغایت 11.30 در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم شامل تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر استان کرمان در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، واحدهای پژوهشی و حوزه علمیه حوزه‌های هفتگانه، تجلیل از فن‌آور برتر، تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی، تجلیل از پژوهشگران برتر با رویکرد مهارت افزایی و تجلیل از دانش‌آموزان و پژوهشگران برتر آموزش و پرورش است.
طاهر تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مدارک برای انتخاب پژوهشگران برتر به دبیرخانه هفته «پژوهش و فن‌آوری» استانی مستقر در معاونت پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان 24 آبان‌ماه سال جاری است.
دبیر ستاد هفته پژوهش و فن‌آوری استان کرمان بیان کرد: علاوه بر مراسم تجلیل از پژوهشگران، مقرر شده که نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی استان کرمان و سازمان‌های اجرایی در محل برگزاری مراسم هفته «پژوهش و فن‌آوری» در دانشگاه شهید باهنر برگزار شود.
منبع: دانشگاه شهید باهنر کرمان
captcha