فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‎ها دویده‌اند» در صف جشنواره فجر
کد خبر: 3676146
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‎ها دویده‌اند» در صف جشنواره فجر

گروه فرهنگی: کارگردان فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» خبر از پر کردن فرم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داد و افزود: همزمان با به نیمه رسیدن تدوین فیلم، فرم حضور در جشنواره را تکمیل خواهیم کرد.

امیراطهر سهیلی، کارگردان فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» با موضوع دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص راه یافتن این فیلم سینمایی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: مراحل تولید این فیلم سینمایی به اتمام رسیده و در مراحل پس تولید هستیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با به نیمه رسیدن تدوین فیلم، فرم حضور در جشنواره را تکمیل خواهیم کرد، ادامه داد: اگر مراحل پس از تولید طی شود و داوران نیز نظر نهایی خود را صادر کنند و فیلم انتخاب شود، تلاش داریم تا این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

این کارگردان با اشاره به وجود مشکلات بسیار در مراحل تولید فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند»، گفت: درست است که این فیلم با موضوع دفاع مقدس و روایت جدیدی از عملیات مرصاد است اما مشکلات مالی و عدم توجه‌ همیشه و در هر فیلمی وجود دارد.

یادآور می‌شود، فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به موضوع بعد ازعملیات مرصاد و خیانت منافقان می‌پردازد، در واقع تم ضدانسانی منافقان در این فیلم به نمایش در می‌آید، عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه: امیراطهر سهیلی و حسام سامری‌زاده، کارگردان: امیراطهر سهیلی، مدیرفیلمبرداری: علی عظیم‌زاده، مدیر تولید: حسین رستم‌پور، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، سرمایه‌گذاران: امیراطهر سهیلی و روزبه حسینی کارگر، تهیه‌کننده: محمدرضا شرف‌الدین و تنها بازیگر فیلم لعیا زنگه است.

captcha