فرهنگ استفاده از کالای داخلی در کشور نهادینه شود
کد خبر: 3695128
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
امیری:

فرهنگ استفاده از کالای داخلی در کشور نهادینه شود

گروه اجتماعی - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی فرهنگ‌سازی استفاده از کالای داخلی را موجب رونق اقتصادی و فراهم کردن زمینه کسب و کار عنوان کرد وگفت: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی تلاش بیش از پیش را داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دیروز سه‌شنبه، 8 اسفند در نخستین همایش برنامه‌ریزی اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان زرند گفت: شهرستان زرند به جهت دارا بودن معادن غنی ذغال‌سنگ و سنگ‌آهن و وجود صنایع متعدد و دارا بودن موقعیتی خاص، مینیاتوری از فرصت‌های توسعه کشور محسوب می‌شود که باید با برنامه‌ریزی و معرفی ظرفیت‌های ارزشمند آن، توسعه زرند را بیش از پیش شتاب ببخشیم.
وی با بیان اینکه توسعه و اشتغال در سایه تولید شکل می‌گیرد، افزود: با وحدت مسئولان و تلاش‌های انجام شده جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخش خصوصی هم با سرمایه‌گذاری کارخانه‌های متعددی را به ثمر نشاند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صنایع جنبی زیادی در این شهرستان ایجاد کرد.
امیری فرهنگ‌سازی استفاده از کالای داخلی را باعث رونق اقتصادی و فراهم نمودن زمینه کسب و کار عنوان کرد وگفت: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در استفاده از کالای ایرانی تلاش بیش از پیش را داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha