مسابقه کتاب‌خوانی «خاطرات سفیر» در نهاوند برگزار می‌شود
کد خبر: 3728851
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

مسابقه کتاب‌خوانی «خاطرات سفیر» در نهاوند برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند از برگزاری مسابقه کتاب خوانی «خاطرات سفیر» به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

مسابقه کتاب خوانی «خاطرات سفیر» در نهاوند

زینب سیف، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی در دست اجرا دارد.
وی افزود: تهیه و توزیع بروشور با موضوع عفاف و حجاب و تهاجم فرهنگی در گردهمایی بانوان این شهرستان در روز 21 تیر ماه و برگزاری مسابقه کتاب خوانی «خاطرات سفیر» ویژه خواهران با همکاری سپاه ناحیه نهاوند از جمله برنامه‌های این مجموعه در هفته عفاف و حجاب است.
مدیر ارشاد نهاوند گفت: کتاب «خاطرات سفیر» خاطرات خانم نیلوفر شادمهری، شامل بیان چالش‌هایی است که یک بانوی مسلمان به عنوان دانشجوی ممتاز ایرانی در فرانسه با آن مواجه شده است.
سیف با بیان اینکه جشنواره استانی «شعر طنز» شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد اضافه کرد: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در مهر یا آبان ماه سال جاری در حال انجام است.
مدیر ارشاد نهاوند عنوان کرد: تقدیر از خبرنگاران و برپایی نمایشگاه مطبوعات ویژه روز خبرنگار، فعالیت انجمن‌های موسیقی زنده، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، فیلم سازی و آموزشگاه‌های آزاد هنری با هنرجویان هر رشته در ایام فراغت از دیگر برنامه‌های قابل ذکر است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند سینما ندارد گفت: برای جبران این کمبود، همواره فیلم‌های سینمایی اکران روز در استان، در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) این شهرستان نیز به نمایش درآمده است.
مدیر ارشاد نهاوند اظهار کرد: تأمین بسته‌های فرهنگی سپاه شهرستان در اجرای طرح اردو‌های جهادی و گردهمایی حافظان حریم خانواده در روز عفاف و حجاب توسط این مجموعه از اقدامات دیگر قابل ذکر است.
سیف با بیان اینکه 5 موسسه و یک دارالقرآن در سطح شهرستان فعال است گفت: تمامی مراکز قرآنی و 56 کانون فرهنگی هنری مساجد نهاوند در ایام تابستان برنامه‌های قرآنی متنوعی خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha