کمک به نیازمندان برکت به زندگی می‌دهد
کد خبر: 3733271
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
روایتی از حامی طرح اکرام ایتام؛

کمک به نیازمندان برکت به زندگی می‌دهد

گروه اجتماعی- حامی نیکوکار گفت: طی یک سالی که کودکان یتیم را سرپرستی می‌کنم، نه تنها برکت زندگی‌ام بیشتر شده، بلکه معجزاتی دیده‌ام که آن را حاصل دعای این کودکان می‌دانم.

کمک به نیازمندان برکت به زندگی می‌دهد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، زینب شاهسوار حامی نیکوکاری است که به مناسبت‌های مختلف، با اقدام خیرخواهانه‌اش خنده را بر لبان کودکان و خانوارهای نیازمند جاری می‌کند.
شاهسوار متولد سال 64 دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر بوده و داوطلبانه و با عشق و علاقه در کنار کودکان ایتام، گذران عمر می‌کند.
این حامی نیکوکار از طریق برنامه «ماه عسل» با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و به مدت یک سال است که دو فرزند محسنین را تحت حمایت دارد؛ به گونه‌ای که همین تصمیم باعث شده تا خیّران زیادی را در کنار خود گرد آورده و اعتماد آن‌ها را در زمینه کمک به نیازمندان جلب کند.
وی با اشاره به نقش خانواده در انجام کار خیر، گفت: همسرم همیشه بهترین حامی من و البته پیش‌قدم در کمک کردن به نیازمندان و یتیمان است. همواره تا آن‌جایی که وقت کند پا به پای من در این امر خیر بوده است.
شاهسوار ادامه داد: طی این یک سال که توانستم لبخند را بر لبان خیلی از کودکان بنشانم، این را درک کردم که آرزوهای آن‌ها خیلی کوچکتر از آن بوده که در تصور من است؛ شعار من این است که همه کودکان سرزمینم حق شاد زیستن دارند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌اش در آینده این است که بتواند خانواده‌های بیشتری را تحت حمایت قرار دهد، افزود: بحث اعتمادسازی خیران خیلی مهم است. اینکه خیر نیکوکار بتواند با این خانواده‌ها از نزدیک آشنا شود و دردشان را ببیند راحت‌تر می‌تواند کمک کند؛ بنابراین باید شرایطی فراهم شود که کمک‌ها بدون واسطه به نیازمندان برسد، بدین صورت مردم راحت‌تر مشکلات را احساس می‌کنند.
این حامی نیکوکار بیان کرد: آرزویم این است که هیچ بچه‌ای درد فقر را نچشد و هیچگاه دغدغه داشتن غذا، پوشاک و مسکن را نداشته باشد.
شاهسوار اظهار کرد: طی این یک سال نه فقط برکت زندگیم بیشتر شده، بلکه دوستانی که همراهم بودند نیز معجزه‌هایی دیدند که همه را مدیون دعای خیر کودکان و مادران آن‌ها هستند. هیچ چیز از زندگی‌ام کم نشد و هر دفعه که می‌بینم یک مشکلی از این بچه‌ها حل می‌شود، الان سرپناه دارند، گرسنه سر بر بالین نمی‌گذارند و شاد زندگی می‌کنند، احساس می‌کنم دینم را به زندگی ادا کردم و من نیز با آن‌ها شاد هستم.

انتهای پیام

captcha