اجتماع عظیم عاشورائیان در شهر پیرتاج برگزار می‌شود
کد خبر: 3746841
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

اجتماع عظیم عاشورائیان در شهر پیرتاج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ به همت تبلیغات اسلامی بیجار تجمع بزرگ عاشورائیان در روز هفتم ماه محرم در شهر پیرتاج برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم عاشورائیان در شهر پیر تاج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز هفتم ماه محرم تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر پیر تاج برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اجتماع با حضور هیأت‌های مذهبی و مردم مؤمن و خداجوی شهر پیرتاج و در جوار امازادگان این شهر برگزار می‌شود.
‌مختاری نیا با بیان این که قیام حسینی حرکتی ماندگار برای رهایی از ظلم و ستم بوده است، افزود: این قیام ارزنده درسی ماندگار را برای همه جامعه بشری به یادگار گذاشته است و آن در این است که باید در راه مبارزه با ظلم و ستم و احیای ارزش ها تلاش کرد.
وی عنوان کرد: همه ساله سوگواری و بزرگداشت یاد شهدای کربلا چند روز قبل از محرم در شهرستان بیجارآغاز شده و در روزهای تاسوعا و عاشورا به اوج خود می‌رسد.
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با بیان این که قیام حسینی حرکتی ماندگار برای رهایی از ظلم و ستم بوده است، اعلام کرد: این قیام ارزنده درسی ماندگار را برای همه جامعه بشری به یادگار گذاشته است و آن در این است که باید در راه مبارزه با ظلم و ستم و احیای ارزش‌ها تلاش کرد.
‌مختاری‌نیا در پایان شهرستان بیجار را دارای پیشینه‌ای بسیار غنی در احیای فرهنگ حسینی و اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: مردم بیجار از دیرباز نشان داده‌اند که همواره عاشق راستین اهل بیت(ع) و در رأس آن امام حسین(ع) هستند.
انتهای پیام

captcha