مدیران جهادی استان اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 3751690
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

مدیران جهادی استان اردبیل تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ با حضور امام جمعه اردبیل، هشت مدیر جهادی استان اردبیل در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‎ای، آبفای روستایی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهادکشاورزی و بهداشت و درمان تجلیل شدند.

مدیران جهادی استان اردبیل تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، روز گذشته هشتم مهرماه در مراسم تجلیل از هشت مدیر جهادی استان اردبیل گفت: سپاه پاسدارن گره‎گشای کار‌های دشوار جامعه است چرا که هر موقعی که کشور دچار مشکلات بزرگ گشته سپاه وارد کار شده و از مشکلات مردم و کشور گره گشایی کرده است.
وی ادامه داد: خدمت به ایتام آل محمد(ص)، خدمت به نظام و حفظ عزت انقلاب، احیای باورها، محرومیت زدایی از مناطق محروم و مایوس کردن دشمنان انقلاب از کارهای بسیار شایسته و قابل توجهی است که امروز مدیران ما و مسئولان در مناطق مختلق محروم انجام می‌دهند.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سپاه صرفا یک مجموعه نظامی نیست و وظیفه سپاه حفظ ارزش‌های انقلاب است و این مجموعه مقدس هرجا احساس کند که خطری کشور را چه نظامی و چه در تمامی عرصه‌ها تهدید می‌کند پای کار خواهد آمد.
عاملی افزود: ایده‌های تبدیل علم به ثروت توسط سپاه پاسدارن در حال تحقق یافتن است و این کار به خوبی پیش رفته است.
وی ادامه داد: از کار‌های شایسته سپاه شناسایی مناطق محروم کشور و استان هست و کار‌ها و عملیات‌های بسیار خوبی در امر محرومیت زدایی انجام داده و امروز با همکاری مسئولان جهادی این کار‌ها چند برابر گشته است.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل نقش مردم را یک نقش مهم در موفقیت کشور عنوان کرد و تصریج کرد: هرجا مردم پای کار بوده بسیار موفق بوده ایم و این‌ها الگو گرفته از بسیج است.
وی با اشاره به اینکه بسیج هنر امام خمینی(ره) بود گفت: امروز باید توان مردم را بسیج کنیم و از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و تفکرات بسیج را در جامعه ترویج دهیم.
آیت الله عاملی، بیان کرد: مدیرات ما کار جهادی را فراموش نکنند و فرصت سازی کنند و لحظه‌ای نباید میز‌های خدمت خود را ترک کنند چرا که زمان امضا زدن در اداره‌ها گذشته است و جامعه امروز نیازمند خلاقیت و ابتکار مدیران برای پیشرفت کشور است.
عاملی با بیان اینکه دوران خام فروشی نفت به پایان رسیده است افزود: امروز وابستگی به نفت خام مواجهه شدن با شکست است و باید صادرات غیر نفتی و تولید مواد غیر نفتی از خام‌فروشی نفت پیشرو باشد.
حسین میراضی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم افزود: به حول قوه الهی پروژه‌هایی در مناطق و روستا‌های محروم که احداث کردیم به تنهایی صورت نمی‌پذرفت مگر به کمک مردم، باید تمام کار‌های عمرانی زیرساخت اقتصاد داشته باشد تا مردم بتوانند به اقتصاد و معیشت خود برسند و تا بتوانیم کار‌های ۶ ماهه دوم سال را به ثمر رسانیم.
وی افزود: نقش مردم در بازسازی روستاها، راه‌های روستایی و بین مزارع بسیار مهم و نقش اول است؛ چرا که اگر در یک روستا جاده ساخته می‌شود مردم حتما نقش اساسی دارند و منابع ساخته شده در روستا‌ها اگر کمک مردم نبود به خوبی و به این سرعت کار‌ها محقق نمی‌شد نقش مردم در کار‌های عمرانی بسیار چشمگیر و قابل توجه است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: تعاملات این قرارگاه با تمامی ادارات و مدیران کل و مردم پیشرفت‌های خوبی نسبت به سایر نهادها و ادارات داشته است.
در پایان این مراسم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اهدای تندیس مدیر جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، فرج پور، قربانی و فرمان، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های مشگین شهر، خلخال و گرمی، امامی فرماندار گرمی، دشتی مدیر کل امام حمینی(ره) استان، بهنژاد مدیرکل آبفای روستایی استان و کریمی معاون فرماندار گرمی از تلاش‌های شبانه روزی جهادی و خدمت بی منت آنان به مردم تجلیل کرد.
انتهای پیام

captcha