مشارکت مسلمانان لیورپول در تهیه 10 تن مواد غذای نیازمندان
کد خبر: 3774787
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
در آستانه سال نوی میلادی صورت گرفت؛

مشارکت مسلمانان لیورپول در تهیه 10 تن مواد غذای نیازمندان

گروه بین‌الملل – در آستانه کریسمس، سازمان‌های اسلامی در لیورپول انگلیس، برای نیازمندان مواد غذایی جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از بی‌بی‌سی؛ در آستانه جشن‌های کریسمس، چند سازمان اسلامی در شهر لیورپول انگلیس برای نیازمندان مواد غذایی جمع‌آوری کردند.
 
یکی از مراکزی که کمک‌های مسلمانان را جمع‌آوری می کند، کودکستان کودکان شاد (Happy Children Nursery) در منطقه ویویرتی است. سعیده اسلم مدیر این کودکستان می‌گوید: گرسنگی، بین انسان‌ها تبعیض نمی‌گذارد.
 
در پنج سال گذشته این کودکستان که کودکان در آن عربی می‌آموزند، کمک‌های خانواده‌های مسلمان این شهر را که از  کشورهای مختلف هستند گردآوری کرده است.
 
قبلا این کمک‌ها به کلیسای محلی داده می‌شد اما امسال یک خیریه محلی که طرفداران دو تیم مشهور فوتبال این شهر یعنی لیورپول و اورتون آن را اداره می‌کنند، این کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کند.
 
در ماه دسامبر، این خیریه بیش از ده تن کمک از سطح این شهر از جمله مسجد «عبدالله قیلم» قدیمی‌ترین مسجد انگلیس که در سال 1887 میلادی تاسیس شده جمع‌آوری کرده است.
 
بنابر اعلام منابع ، تعداد افراد نیازمند به کمک‌های فوری غذایی در بریتانیا در سال گذشته به حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.
 
«استفن میدلتون» یکی از داوطلبان که کمک‌های کودکستان را جمع‌آوری می‌کند می‌گوید: افراد زیادی در شهر گرسنه هستند. این اقدامات کمک بزرگی به این افراد می‌کند. مهم نیست که شما مسلمان، مسیحی، سفید‌پوست یا طرفدار کدام تیم فوتبال باشید؛ همه باید به هم کمک کنیم.
 
نیکولا ویلیامز که 7 سال پیش به اسلام گرویده و پسرش در این کودکستان است می‌گوید در سال‌های اخیر، افراد زیادی را در لیورپول دیده که از گرسنگی رنج می‌برند. او می‌گوید: این کمک‌ها از نظر ما کمک به انسانیت و حمایت از جامعه است. ما مسلمان‌ها می‌گوییم اگر کسی به شما کمک کرد، شما هم باید در عوض برای او کاری انجام دهید.
 
انتهای پیام
captcha