تهیه کلیپ یادواره شهدای سوادآموزی لرستان
کد خبر: 3777107
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

تهیه کلیپ یادواره شهدای سوادآموزی لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری نخستین یادواره ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی لرستان خبرداد و با تاکید بر استفاده از خاطرات خانواده شهدا در تهیه کلیپ یادواره شهدای سوادآموزی لرستان، گفت: از ظرفیت مادر شهیدان حیدریان، از شهدای نهضت سوادآموزی در برنامه یادواره شهدا استفاده شود.

یادواره ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی لرستان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، شامگاه یک‌شنبه، نهم دی در دیدار با خانواده شهیدان علی‌رضا و غلام‌رضا حیدریان، اظهار کرد: آموزش و پرورش بعد از چند سال برای اولین‌بار اولین یادواده شهدای نهضت سوادآموزی لرستان را برگزار خواهد کرد.
وی به وجود ۱۳ شهید نهضت سوادآموزی در لرستان اشاره و با ذکر این مطلب که دو تن از شهدای سوادآموزی ما شهیدان حیدریان هستند، ادامه داد: این یادواره ۲۰ دی با حضور مقامات استانی و کشوری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
زینی‌وندمقدم با ذکر این مطلب که از دیدار با خانواده شهدا روحیه می‌گیریم، ادامه داد: حضور خانواده شهدا در این یادواره مشوق ما خواهد بود چراکه هرچه داریم از شهداست نظام ما تعلیم ما تربیت ما مرهون و مدیون خون شهداست و به تعبیر حضرت امام خانواده شهدا چشم و چراغ مملکتند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شهدا را بهترین الگوی عملی برای مردم دانست و گفت: هفتم دی سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی است و یکی‌از برنامه‌های ما دیدار با خانواده شهداست کمااینکه شهیدان حیدریان مایه فخر و مباهات هستند.
وی با تاکید بر استفاده از خاطرات خانواده شهدا در تهیه کلیپ یادواره شهدای سوادآموزی لرستان، ادامه داد: از ظرفیت مادر شهیدان حیدریان در برنامه یادواره شهدا استفاده شود.
زینی‌وندمقدم در پاسخ به درخواست مادر شهیدان حیدریان برای پیگیری وضعیت فرزند شهید حیدریان، گفت: در این راستا پیگیری‌های لازم توسط آموزش و پرورش لرستان انجام خواهد گرفت.


انتهای پیام

captcha