ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر کرمانشاه
کد خبر: 3786313
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت شناسایی محلات آسیب‌پذیر و بررسی آسیب‌های پیرامون اجتماعی، گفت: راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی در استان کرمانشاه ضروری است.

سیروس امیری، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ضرورت شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و بررسی آسیب‌های پیرامون اجتماعی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و به‌طبع دستگاه‌های فرهنگی درخصوص رصد آسیب‌های اجتماعی و فعالیت برای کاهش این آسیب‌ها مسئول هستند.
وی گفت: در راستای یاد شده سعی بر برگزاری نشست و گفت‌گو پیرامون آسیب‌های محلات آسیب‌پذیر در هرماه داشته باشیم و پس از بررسی باید عملا در مسیر کاهش و رفع این آسیب‌ها تلاش کنیم چراکه معتقدیم نشست‌های پیرامون باید همراه با خروجی باشد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین فعالیت‌های اجتماعی باید رصد و پیگیری شود و این امر از وظایف دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی است. معتقدیم در مسیر فعالیت یاد شده باید براساس آمایش سرزمینی و رصد فرهنگی فعالیت کنیم.
وی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در اجرایی شدن طرح‌هایی از این دست همکاری کنند و برای مقابله با آسیب‌ها هم‌افزایی باید داشت. مراکز و مؤسسات فرهنگی براساس رسالت خود در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.
امیری افزود: پایگاه‌های فرهنگی ـ اجتماعی باید مرکزی برای مطرح شدن مطالبات اجتماعی مردم باشند.
وی در پایان تأکید کرد: دیدگاه‌های مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید بدان پرداخته شود و نقطه نظرات آن‌ها در این مسیر بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام

captcha