سوء‌مدیریت‌های امروز جزو سیاست‌های نظام نیست
کد خبر: 3793494
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

سوء‌مدیریت‌های امروز جزو سیاست‌های نظام نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه دشمن از دست جمهوری اسلامی عصبانی است چراکه هیچ یک از نقشه‌های آنان موفق نشده است، اظهار کرد: البته باید متذکر شد که سوء‌مدیریت برخی از مدیران که باعث ناراحتی مردم می‌شود سیاست کلان نظام نیست.

سوء مدیریت‌های امروز جزء سیاست‌های کلان نظام نیستبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از دانشگاه آزاد همدان سردار محمد اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله(ع) در اجتماع جوانان انقلابی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی که توسط امام راحل به پیروزی رسید یک شگفت سیاسی در آن مقطع بود، اظهار کرد: امام یک نفر و در تبعید بود اما در نهایت قلب‌های همه مردم به‌ویژه جوانان آن مقطع را تسخیر کرد.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب یک موشک هم نداشتیم، افزود: شهید تهرانی‌مقدم امیدوارانه موشک را ساخت و به موفقیت رسید.
جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب هیچ اختیاری از خود نداشتیم تصریح کرد: در دوران 200 ساله زمان قاجار و پهلوی 3 میلیون و600 هزار کیلومتر مربع از ایران جدا شده است چرا که پادشاهان با مردم کار نداشتند.
وی با بیان اینکه آخرین منطقه‌ جدا شده بحرین، استان چهاردهم ایران بود، ادامه داد: اما امریکا و انگلیس به هیچ وجه اجازه پیشرفت را نمی‌دادند و به همین دلیل هیچ اختراعی از سوی کشور ما پیش از پیروزی انقلاب ثبت نشده است.
کوثری با اشاره به اینکه به طور متوسط 46 و نیم درصد مردم ما باسواد بودند، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان کسب علم و با سواد شدن ایرانیان را بر نمی‌تافتند و تنها افراد می‌توانستند در کشورهای دیگر زیر نظر آنان علم آموزی کنند.
وی با بیان اینکه امام باور داشت که اگر صادقانه و خالصانه در راه خداوند گام برداریم خداوند یاری می‌کند، گفت: امام در سال 42 شاه را نصیحت کرد که از امریکا و انگلیس دست بردار و به کشور بپرداز و وقتی که شاه قبول نکرد در مقابل آن ایستاد.
جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه قبل از انقلاب 6.5 میلیون بشکه نفت تولید می‌شد، اظهار کرد: نیم میلیون برای داخل بود و 6 میلیون صادر می‌شد که تنها 16 درصد آن به ایران اختصاص داده می‌شود.
وی با بیان اینکه امام هم با طاغوت مقابله کرد و هم با دو ابرقدرت افزود: امام با آموزه‌های برخواسته از کلام خداوند فرمود که نه شرقی و نه غربی و با سه جبهه به مقابله برخواستند.
کوثری با اشاره به اینکه وقتی امام از پاسخ کوبنده به صدام سخن می‌گفت کسی باورش نمی‌شد تصریح کرد: اما امام با یاری خداوند و لبیک مردم موفق شد.
وی با بیان اینکه امام به دنبال آگاهی مردم بود ادامه داد: امام در طول مبارزات یک تیر هم شلیک نمی‌کند مگر در شب 21 بهمن که در داخل برخی‌ از بخش‌های نظامی یک درگیری رخ داد.
جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه دشمنان همه توطئه‌های خود را عملیاتی کردند تا نظام و انقلاب را از پا درآورند خاطرنشان کرد: اما به خاطر وجود مردم هرگز نتوانستند به اهداف خود برسند.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ تنها کشوری که همراه ما سوریه بود گفت: بقیه کشورها همراه عراق بودند اما با این وجود بیش از 2 هزار تانک و نفر بر غنیمت گرفتیم.
کوثری با اشاره به اینکه دشمن عصبانی است چرا که هیچ یک از نقشه‌های آنان موفق نشده است اظهار کرد: البته سوء مدیریت برخی از مدیران که باعث ناراحتی مردم می‌شود سیاست کلان نظام نیست.
وی با بیان اینکه بدعهدی اروپایی و امریکایی برای یکبار نیست افزود: 12 میلیارد و 900 میلیون دلار و شاه را در قبال 53 نفر لانه جاسوسی به ایران بدهند که این اتفاق رخ نداد و تنها حدود 2 میلیارد دلار پرداخت کردند.
جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه در سال 2010 نیز در دادن سوخت راکتور دانشگاه تهران به تعهدات خود عمل نکردند تصریح کرد: در نهایت ما توانستیم سوخت 20 درصدی را تولید کنیم و آن‌ها شکست خوردند و عصبانیت آنان تشدید شد.
وی با اشاره به اینکه حضرت آقا بارها دست آنان را خواند ادامه داد: مقام معظم رهبری در هنگام مذاکره فرمودند که این افراد بدعهد هستند اما اگر می‌خواهید مذاکره کنید، انجام دهید.
کوثری با بیان اینکه آقای روحانی شعار چرخیدن چرخ سانتیفیوژ و اقتصاد را همزمان دادند خاطرنشان کرد: اما امروز با مشکلاتی در حوزه اقتصادی به ویژه گرانی و بیکاری مواجه نیستیم ولی با موفقیت‌های بزرگی نیز مواجه شدیم که برخواسته از تفکر جهادی جوانان ما است.
وی با اشاره اینکه اکثریت مردم از رئیس جمهور راضی نیستند گفت: امروز طبقه مستضعف سختی‌های بسیاری را متحمل می‌کند اما ما مشکلات بسیاری را پشت سرگذاشتیم.
جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه در ماه رمضان سال گذشته به دولتمردان نسبت به برخورد با قاچاق مسائلی را فرمودند اظهار کرد: ایشان از مسؤولان خواستند که لنج‌ها را درجا متوقف کرده آتش بزنند و فیلم آن را به مردم نشان دهند.
وی افزود: در ماه رمضان سال گذشته به قوه قضاییه نیز درباره تبعید قاضی هایی که تخلف کردند تذکر داد گفت قاضی متخلف را شلاق بزنید و اخراج کنید.
کوثری با بیان اینکه قوا باید برای حل مشکلات ورود کنند و وظیفه رهبری نیست تصریح کرد: حضرت آقا نمی‌توانند در همه امور ورود کنند.
وی با اشاره به اینکه فناوری هسته‎ای و موشک از خودرو پیچیده‌تر است ادامه داد: در ساخت این موارد منافع ملی است اما در صنعت خودرو منافع شخصی درمیان است و به همین دلیل این موفقیت‌ها به دست نمی‌آید.
جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دولت بخواهد در حوزه ساخت خودرو سپاه ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: اقدامات سپاه توسط بسیجیان رخ می‌دهد که به دلیل سالمی بستر افراد حاضر به فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد از پیروزی انقلاب تا کنون دو تفکر است گفت: اقتصاد لیبرال‌ها و سرمایه‌داری امریکایی و اروپایی از ابتدا در دولت‌ها بوده است.
کوثری اظهار کرد: در سه چهار ساله گذشته فاصله دهک‌های جامعه بیشتر شده است و باید جلو آن را بگیریم و اقتصاد مقاومتی محقق شود.
وی با بیان اینکه آگاهانه مسؤولان خود را انتخاب کنیم که مشکلات برطرف شود درباره طرح مسأله استیضاح رئیس جمهور افزود: برای استیضاح رئیس جمهور 73 نماینده باید درخواست دهند و امضا خود را پس نگیرند.
انتهای پیام

captcha